herb BIP - Urząd Miasta Lębork

www.lebork.pl

Ogloszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku.


OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora

w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku ogłasza nabór na wolne stanowisko

urzędnicze w Sekcji Zasobów Komunalnych

  1. Wymagania niezbędne:

    • wykształcenie minimum średnie,

    • doświadczenie w pracy z petentami,

    • znajomość problematyki mieszkaniowej,

    • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe,

    • niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
      za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni
      z praw publicznych,

    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

  • obywatelstwo polskie.

  1. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Windows Office),

  • ogólna dobra sprawność fizyczna związana z koniecznością pracy w terenie,

  • odporność na stres

  • umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń od najemców

  • dokonywanie doraźnych przeglądów lokali i budynków w związku ze zgłoszonymi problemami eksploatacyjnymi,

  • prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją i wynajmem lokali,

  • organizowanie zabezpieczenia lokali nie zasiedlonych lub zwolnionych w wyniku eksmisji,

  • protokólarne przekazywanie i przyjmowanie lokali najemcom i od najemców,

  • prowadzenie korespondencji związanej z zakresem czynności,

  • sporządzanie, gromadzenie umów najmu lokali,

  • nanoszenie zmian w naliczeniach za najem lokalu zgodnie ze stanem prawnym i faktycznym,

  • rozliczanie mediów wśród najemców lokali komunalnych w obcej administracji,

  • rozliczanie kosztów zarządu nieruchomością wspólną zgodnie z udziałem Gminy we wspólnocie mieszkaniowej,

  • rejestrowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych.

4. Odpowiedzialność pracownika:

  • pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i dyscyplinarną zgodnie
    z przepisami Kodeksu pracy,

  • pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i dyscyplinarną zgodnie
    z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    • miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

    • wymiar czasu pracy: pełny,

    • umowa o pracę: pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony, kolejna natomiast na czas nieokreślony - jeśli nie będzie zastrzeżeń,

    • praca w pomieszczeniu z klimatyzacją, zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,

    • praca biurowa z obsługą komputera, praca w terenie

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.

7. Wymagane dokumenty:

  • oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej
    w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika /Dz. U. t.j. z 2017r., poz. 894 z późn. zm./

  • życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy,

  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

  • oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko
    i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany
    za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”,

  • oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku Podinspektora
    w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku,

  • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz. U. z 2016 r. t. j., poz. 922 / oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. t.j. z 2016 r., poz.902 z późn. zm./.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane
i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 12 marca 2018 r. do godz.
1500 pod adresem:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku”

Oferty, które wpłyną do MZGK po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do MZGK) nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl., na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 oraz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Betscher 23-02-2018 14:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-02-2018
Ostatnia aktualizacja: - 23-02-2018 14:17