Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miasta Lębork
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Zarządzenie Nr 17/2006 Burmistrza Lęborka z dnia 20.03.2006r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2005 rok.


ZARZĄDZENIE Nr 17/2006

BURMISTRZA MIASTA LĘBORKA

z dnia 20 marca 2006r.

w sprawie: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2005 rok.

Na podstawie: art. 199 ust. 1 i 2 w związku z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych /Dz.U. nr 249 poz.2104/

§ 1

Przyjmuje się sprawozdanie z wykonania budżetu za 2005 rok.

I. Wykonanie budżetu za 2005 rok przedstawia się następująco:

DOCHODY ogółem: plan 64.066.973,91 zł wykonanie 63.091.573,84

w tym dotacje na zadania zlecone: plan 9.405.185 zł wykonanie 9.402.364,22 zł

WYDATKI ogółem: plan 69.327.336 wykonanie 65.468.393,74

w tym wydatki na zadania zlecone: plan 9.405.185 zł wykonanie 9.402.363,52 zł

II. Realizacja planu Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za 2005 rok przedstawia się następująco:

PRZYCHODY plan 230.000 wykonanie 116.393,35

WYDATKI plan 260.000 wykonanie 174.385,37

§ 2

Sprawozdanie wraz z częścią opisową przedkłada się Przewodniczącemu Rady Miejskiej, Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Gdańsku.

§ 3

Informacja o wykorzystaniu środków budżetowych zostanie udostępniona mieszkańcom poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania oraz podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Lęborka.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Karbownik 25-03-2008 11:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-03-2008
Ostatnia aktualizacja: - 25-03-2008 11:05