Obwieszczenie Burmistrza Miasta Lęborka w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla: "budowy kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ramach przebudowy drogi publicznej – ul. Grunwaldzkiej (dz.nr 347, 385, 316/8 obręb 7) w Lęborku"
Lębork, dnia 10.11.2022r.
O B W I E S Z C Z E N I E
Burmistrza Miasta Lęborka
Na podstawie:
- art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2022 roku, poz. 503, ze zmianami);
- art.61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego
(tekst jednolity Dz.U. z 2022 roku, poz.2000);
zawiadamiam, że:
w dniu 03.11.2022r. zostało wszczęte, na wniosek Gminy Miasto Lębork, reprezentowanej przez pełnomocnika: Pana Michała Maślanka, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla:
„budowy kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego w ramach przebudowy drogi
publicznej – ul.Grunwaldzkiej (dz.nr 347, 385, 316/8 obręb 7) w Lęborku”.
Zainteresowani mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul.Armii Krajowej 14 (pok.114 lub 115) oraz składać wnioski, uwagi bądź zastrzeżenia dotyczące planowanej inwestycji w terminie do dnia 24 listopada 2022 roku.
Witold Namyślak
Burmistrz Miasta Lęborka
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i rady ( EU ) 2019/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. U. L 119 z 4 maja 2016 roku), zwanych
dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Lęborka, adres: 84-300 Lębork, ul.Armii Krajowej 14,
2. kontakt do Inspektora Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku: iod@um.lebork.pl lub listownie na adres Inspektor Danych Osobowych, Urząd Miejski 84-300 Lębork, ul.Armii Krajowej 14,
3. przetwarzanie danych osobowych następuje w celu prowadzenia postępowań administracyjnych na podstawie przepisów prawa – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu wskazanym powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami tychże danych osobowych są strony postępowań administracyjnych prowadzonych na podstawie ustaw, o których mowa w pkt.3,
i ich pełnomocnicy, podmioty działające na prawach strony w/w postępowań administracyjnych i ich pełnomocnicy, a także uczestnicy postępowań ( np. biegli,świadkowie);
5. dane osobowe będą przechowywane przez okresy realizacji niniejszej sprawy oraz przewidziany prawem okres archiwizacji;
6. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do dostępu (art.15 RODO ) oraz sprostowania danych osobowych ( art. 16 RODO ),
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
7. dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. (art.77 RODO);
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patryk Buszman Data wytworzenia:
14 lis 2022
Osoba dodająca informacje
Patryk Buszman Data publikacji:
14 lis 2022, godz. 12:24
Osoba aktualizująca informacje
Patryk Buszman Data aktualizacji:
14 lis 2022, godz. 12:24