Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o konkursie na kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku.

 

Ogłoszenie

o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: - Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku

 

  1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

  4. minimum 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,

  5. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,

  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. nieposzlakowana opina,

 

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w środowiskowym domu samopomocy m.in.: psychologia, pedagogika, nauki o rodzinie, praca socjalna lub polityka społeczna,

  2. doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,

  3. Znajomość przepisów prawa z zakresu:

  1. ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

  2. rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r.
    w sprawie środowiskowych domów samopomocy,

  3. ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,

  4. ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,

  5. ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

  6. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

  7. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,

  8. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

  9. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  1. komunikatywność,

  2. wysoka kultura osobista,

  3. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,

  4. umiejętność obsługi komputera i programów MS Office,

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - dyrektora środowiskowego domu samopomocy.

  6. umiejętność kierowania zespołem,

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonywanie zadań kierownika jednostki, w tym zarządzanie realizacją statutowych zadań, w szczególności zapewnienie funkcjonowania środowiskowego domu samopomocy zgodnie z wymogami prawnymi i obowiązującym standardem,

  2. opracowywanie rocznych planów pracy i nadzór nad ich realizacją.

  3. bieżące organizowanie działalności środowiskowego domu samopomocy, wraz
    z prowadzeniem okresowej kontroli zadań wykonywanych przez podległych pracowników,

  4. planowanie, koordynowanie i okresowa ocena skuteczności indywidualnych planów wspierająco-aktywizujących wszystkich podopiecznych środowiskowego domu samopomocy,

  5. współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami działającym w obszarze pomocy społecznej,

  6. otaczanie odpowiednią opieką oraz zapewnianie właściwej organizacji dnia podopiecznych środowiskowego domu samopomocy z uwzględnieniem ich potrzeb kulturalnych, społecznych, opiekuńczych i higienicznych,

  7. ponoszenie materialnej odpowiedzialności za powierzony sprzęt i przedmioty znajdujące się na wyposażeniu środowiskowego domu samopomocy,

  8. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim przełożonym,

  9. kształtowanie właściwych relacji pomiędzy personelem środowiskowego domu samopomocy a podopiecznymi,

  10. współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrażaniu programów, projektów przeciwdziałających dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność.

  11. reprezentowanie jednostki na zewnątrz.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy - pełny etat,

  2. termin rozpoczęcia pracy: 01 stycznia 2020 r.

  3. miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Kossaka 84,

  4. praca w budynku trzykondygnacyjnym, bez windy,

  5. zatrudnienie związane z pracą przy komputerze,

  6. praca z osobami z zaburzeniami psychicznymi.

 

  1. Rekrutacja i zatrudnienie osób niepełnosprawnych:

      wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w październiku 2019 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:

        1. życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

        2. list motywacyjny,

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia, ukończenie kursów, szkoleń,

  2. kserokopie świadectw pracy,

  3. oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,

  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

  6. oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  7. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  8. oświadczenie o wyrażeniu przez kandydata zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora środowiskowego domu samopomocy w Lęborku.

 

Uwaga: wszystkie wymagane dokumenty muszą być odręcznie podpisane przez kandydata a załączone kserokopie dokumentów winny być dodatkowo poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14. lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Lęborku do dnia 13 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 - o terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Lęborku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lęborku (bip.um.lebork.pl) oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

 

Klauzula informacyjna dla kandydata.

 

W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest Burmistrz Miasta Lęborka.

Z administratorem - Burmistrzem Miasta Lęborka można skontaktować się pisemnie na adres siedziby
w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 lub poprzez adres email: burmistrz@um.lebork.pl

Administrator - Burmistrz Miasta Lęborka wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@um.lebork.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Do zakresu działania samorządu należy wykonywanie zadań publicznych o charakterze gminnym, niezastrzeżonych ustawami na rzecz organów administracji rządowej. Urząd Miejski w Lęborku gromadzi Państwa dane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 130). Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych wynika z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych) oraz obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Administratora danych.

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa (np. wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa, instytucje związane z obsługą szeroko pojętych funduszy unijnych) lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania.

Dane osobowe przetwarzane w Urzędzie Miejskim w Lęborku  przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257) i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r., poz. 217), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:

  • dostępu do danych osobowych jej dotyczących,

  • żądania ich sprostowania,

  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniem Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.

Organem właściwym dla ww. skargi jest:

Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Urzędzie Miejskim w Lęborku, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym.

W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez właściwe komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Lęborku.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
29 11 2019 11 57 59 zarzadzenie konkurs sds (PDF, 4.29Mb) 2019-11-29 11:57:59 85
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tomasz Bielski

Data wytworzenia:
29 lis 2019

Osoba dodająca informacje

Tomasz Bielski

Data publikacji:
29 lis 2019, godz. 11:57

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Bielski

Data aktualizacji:
29 lis 2019, godz. 13:28