Ogłoszenie o konkursie na kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: - Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
-
minimum 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
-
specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
nieposzlakowana opina,
-
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w środowiskowym domu samopomocy m.in.: psychologia, pedagogika, nauki o rodzinie, praca socjalna lub polityka społeczna,
-
doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu:
-
ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
-
rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r.
w sprawie środowiskowych domów samopomocy, -
ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,
-
ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
-
ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
-
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
-
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
-
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
-
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
-
komunikatywność,
-
wysoka kultura osobista,
-
umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
-
umiejętność obsługi komputera i programów MS Office,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - dyrektora środowiskowego domu samopomocy.
-
umiejętność kierowania zespołem,
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
wykonywanie zadań kierownika jednostki, w tym zarządzanie realizacją statutowych zadań, w szczególności zapewnienie funkcjonowania środowiskowego domu samopomocy zgodnie z wymogami prawnymi i obowiązującym standardem,
-
opracowywanie rocznych planów pracy i nadzór nad ich realizacją.
-
bieżące organizowanie działalności środowiskowego domu samopomocy, wraz
z prowadzeniem okresowej kontroli zadań wykonywanych przez podległych pracowników, -
planowanie, koordynowanie i okresowa ocena skuteczności indywidualnych planów wspierająco-aktywizujących wszystkich podopiecznych środowiskowego domu samopomocy,
-
współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami działającym w obszarze pomocy społecznej,
-
otaczanie odpowiednią opieką oraz zapewnianie właściwej organizacji dnia podopiecznych środowiskowego domu samopomocy z uwzględnieniem ich potrzeb kulturalnych, społecznych, opiekuńczych i higienicznych,
-
ponoszenie materialnej odpowiedzialności za powierzony sprzęt i przedmioty znajdujące się na wyposażeniu środowiskowego domu samopomocy,
-
ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim przełożonym,
-
kształtowanie właściwych relacji pomiędzy personelem środowiskowego domu samopomocy a podopiecznymi,
-
współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowywaniu, wdrażaniu programów, projektów przeciwdziałających dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność.
-
reprezentowanie jednostki na zewnątrz.
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
wymiar czasu pracy - pełny etat,
-
termin rozpoczęcia pracy: 01 stycznia 2020 r.
-
miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Kossaka 84,
-
praca w budynku trzykondygnacyjnym, bez windy,
-
zatrudnienie związane z pracą przy komputerze,
-
praca z osobami z zaburzeniami psychicznymi.
-
Rekrutacja i zatrudnienie osób niepełnosprawnych:
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w październiku 2019 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
-
Wymagane dokumenty:
1. życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2. list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia, ukończenie kursów, szkoleń,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
-
oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
-
oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
oświadczenie o wyrażeniu przez kandydata zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora środowiskowego domu samopomocy w Lęborku.
Uwaga: wszystkie wymagane dokumenty muszą być odręcznie podpisane przez kandydata a załączone kserokopie dokumentów winny być dodatkowo poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
Termin i miejsce składania dokumentów:
wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14. lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Lęborku” do dnia 13 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 - o terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Lęborku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lęborku (bip.um.lebork.pl) oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Klauzula informacyjna dla kandydata.
W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest Burmistrz Miasta Lęborka.
Z administratorem - Burmistrzem Miasta Lęborka można skontaktować się pisemnie na adres siedziby
w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 lub poprzez adres email: burmistrz@um.lebork.pl
Administrator - Burmistrz Miasta Lęborka wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@um.lebork.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Do zakresu działania samorządu należy wykonywanie zadań publicznych o charakterze gminnym, niezastrzeżonych ustawami na rzecz organów administracji rządowej. Urząd Miejski w Lęborku gromadzi Państwa dane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 130). Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych wynika z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych) oraz obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Administratora danych.
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa (np. wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa, instytucje związane z obsługą szeroko pojętych funduszy unijnych) lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane w Urzędzie Miejskim w Lęborku przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257) i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r., poz. 217), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:
-
dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
-
żądania ich sprostowania,
-
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniem Państwa danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Organem właściwym dla ww. skargi jest:
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Urzędzie Miejskim w Lęborku, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym.
W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez właściwe komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Lęborku.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
29 11 2019 11 57 59 zarzadzenie konkurs sds (PDF, 4.29Mb) | 2019-11-29 11:57:59 | 85 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Bielski Data wytworzenia:
29 lis 2019
Osoba dodająca informacje
Tomasz Bielski Data publikacji:
29 lis 2019, godz. 11:57
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Bielski Data aktualizacji:
29 lis 2019, godz. 13:28