Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na 3 (trzy) wolne stanowiska urzędnicze: PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska

Ogłoszenie

o naborze na 3 (trzy) wolne stanowiska urzędnicze

 

Burmistrz   Miasta   Lęborka   ogłasza   otwarty i konkurencyjny nabór   na   3 (trzy) wolne   stanowiska   urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

1.Stanowiska pracy :

PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w  Wydziale Ochrony Środowiska;

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, pakiet Windows Office i Open Office, GOK+, X-Track
  6. bezpośredni kontakt z pracownikami urzędów zewnętrznych, mieszkańcami miasta, zarządcami, administratorami budynków wielorodzinnych, przedstawicielami firm odbierających odpady, przedstawicielami firm zagospodarowujących odpady,
  7. bezpośredni kontakt z funkcjonariuszami Straży Miejskiej oraz pracownikami innych wydziałów Urzędu Miejskiego

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora          w Wydziale Ochrony Środowiska,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,
  2. obsługa komputera pakiet Windows Office i Open Office,
  3. komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  4. znajomość przepisów prawa wynikających z n. w. ustaw: prawo ochrony środowiska, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ordynacja podatkowa  kodeks postępowania administracyjnego.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie deklaracji właścicieli nieruchomości wraz z ich ewidencjonowaniem i prowadzeniem czynności związanych z określaniem wymiaru w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  2. weryfikacja deklaracji właściciela nieruchomości – ewentualne wzywanie do wyjaśnień,
  3. monitorowanie odbioru odpadów komunalnych wraz z analizą odbiorów odpadów,
  4. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
  5. prowadzenie postępowań związanych z usuwaniem odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich magazynowania i składowania,
  6. przeprowadzanie niezbędnych kontroli w terenie w zakresie prowadzonych spraw.

6. Odpowiedzialność pracownika:

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8. Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej  w  sprawie zakresu  prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem  pracy oraz sposobu  prowadzenia akt osobowych pracownika.
  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą  o pracownikach samorządowych”.
  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem  „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 06 października 2022 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
21 wrz 2022

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
21 wrz 2022, godz. 12:47

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
21 wrz 2022, godz. 12:47