Ogłoszenie o naborze na 3 (trzy) wolne stanowiska urzędnicze: PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska
Ogłoszenie
o naborze na 3 (trzy) wolne stanowiska urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na 3 (trzy) wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
1.Stanowiska pracy :
PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, pakiet Windows Office i Open Office, GOK+, X-Track
- bezpośredni kontakt z pracownikami urzędów zewnętrznych, mieszkańcami miasta, zarządcami, administratorami budynków wielorodzinnych, przedstawicielami firm odbierających odpady, przedstawicielami firm zagospodarowujących odpady,
- bezpośredni kontakt z funkcjonariuszami Straży Miejskiej oraz pracownikami innych wydziałów Urzędu Miejskiego
3. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,
- obsługa komputera pakiet Windows Office i Open Office,
- komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
- znajomość przepisów prawa wynikających z n. w. ustaw: prawo ochrony środowiska, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ordynacja podatkowa kodeks postępowania administracyjnego.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie deklaracji właścicieli nieruchomości wraz z ich ewidencjonowaniem i prowadzeniem czynności związanych z określaniem wymiaru w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- weryfikacja deklaracji właściciela nieruchomości – ewentualne wzywanie do wyjaśnień,
- monitorowanie odbioru odpadów komunalnych wraz z analizą odbiorów odpadów,
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
- prowadzenie postępowań związanych z usuwaniem odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich magazynowania i składowania,
- przeprowadzanie niezbędnych kontroli w terenie w zakresie prowadzonych spraw.
6. Odpowiedzialność pracownika:
- pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
- w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 06 października 2022 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Ławniczak Data wytworzenia:
21 wrz 2022
Osoba dodająca informacje
Marcin Ławniczak Data publikacji:
21 wrz 2022, godz. 12:47
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
21 wrz 2022, godz. 12:47