Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na dwa wolne stanowiska urzędnicze aplikantów Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.


Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze aplikantów

Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku

1.Wymagania niezbędne ;

- wykształcenie - średnie

- wymagany profil - ogólny lub techniczny.

2.Obligatoryjne uprawnienia;

- ukończony kurs podstawowy strażnika gminnego.

3. Doświadczenie zawodowe, również poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności;


- praca w agencji ochrony osób i mienia lub innej instytucji mającej w zadaniach ochronę porządku publicznego.

4.Predyspozycje osobowościowe;

- uczciwość, sumienność, konsekwencja.

5. Umiejętności zawodowe;

- posługiwanie się środkami przymusu bezpośredniego, prawo jazdy kategorii „B”

6.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

zadania główne;

- realizacja postanowień ustawy o strażach gminnych,

zadania pomocnicze;

- wykonywanie innych poleceń przełożonego,

zadania okresowe;

ochrona imprez masowych oraz zawodów sportowych.

7. Zakres i rodzaj decyzji podejmowanych na stanowisku;

- wydawanie poleceń, stosowanie postępowania mandatowego oraz postępowania w sprawach o wykroczenia.


8.Wymagane dokumenty;

a/ życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej ,

b/ list motywacyjny ,

c/ oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

d/ oświadczenie kandydata o niekaralności o treści;:” Ja niżej podpisany / nazwisko i imię, adres zamieszkania / oświadczam, że nie byłem / byłam karana za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”,

e/ oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy w Urzędzie Miejskim w Lęborku na stanowisku aplikanta Straży Miejskiej”,

f/ oryginał lub kserokopia zaświadczenia o ukończonym kursie podstawowym strażnika gminnego,

g/ kserokopia oprawa jazdy kat. „B”

h/ oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenie przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika / Dz.U.nr 62,poz.286 ze zm/.

i/ oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych” / Dz.U. z 2002 r. Nr 101,poz.926/ oraz ustawą z dnia 22.03.1990r o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2001r Nr 142,poz.1593 z późn.zm/.

Dokumenty wymienione w punkcie 8 a,b,d,e,h,i powinny być opatrzone datą sporządzenia i podpisane przez składającego ofertę.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej / okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem " Nabór na stanowisko urzędnicze aplikanta Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku" w terminie do dnia 19.05.2008r do godz.16.00 / liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www. lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
30 kwi 2008

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
30 kwi 2008, godz. 15:05

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
30 kwi 2008, godz. 15:05