Ogłoszenie o naborze na dwa wolne stanowiska urzędnicze - aplikantów Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze aplikantów Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
-
Wymagania niezbędne :
a/ wykształcenie - średnie,
b/ prawo jazdy kategorii B
-
Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe, również poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności,
- preferowana praca w agencji ochrony osób i mienia lub innej instytucji mającej w zadaniach ochronę porządku publicznego
- preferowane umiejętności zawodowe w zakresie posługiwania się środkami przymusu bezpośredniego, pozwolenie na broń, kursy samoobrony,
predyspozycje osobowościowe:
- uczciwość, sumienność, konsekwencja, komunikatywność,
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
zadania główne:
- realizacja postanowień ustawy o strażach gminnych,
zadania pomocnicze:
- wykonywanie innych poleceń przełożonego,
zadania okresowe:
- ochrona imprez masowych.
-
Odpowiedzialność pracownika;
- pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.
-
Wymagane dokumenty:
a/ życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
b/ list motywacyjny,
c/ oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d/ oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany / nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam/ byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
e/ oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy w Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
f/ kserokopia prawa jazdy kategorii B
g/ oryginały lub kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
h/ oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika / Dz .U.nr 62, poz.286 ze zm./,
i/ oryginały lub kserokopie świadectw pracy,
j/ oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz.U.z 2002 r Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 22.03.1990r o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz.1593 z późn.zm./
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej / okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „ Nabór na aplikantów Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 28.08.2008 roku do godziny 16.00 / liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Dokumenty wymienione w punkcie 5 a,b,d,e,h,j powinny być opatrzone datą sporządzenia i podpisane przez składającego ofertę .
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www. lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
11 sie 2008
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
11 sie 2008, godz. 13:41
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
11 sie 2008, godz. 13:44