Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na dwa wolne stanowiska urzędnicze - aplikantów Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.


Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze aplikantów Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.

 

 

 

  1. Wymagania niezbędne :

 

a/ wykształcenie - średnie,

b/ prawo jazdy kategorii B

 

  1. Wymagania dodatkowe:

- preferowane doświadczenie zawodowe, również poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności,

- preferowana praca w agencji ochrony osób i mienia lub innej instytucji mającej w zadaniach ochronę porządku publicznego

- preferowane umiejętności zawodowe w zakresie posługiwania się środkami przymusu bezpośredniego, pozwolenie na broń, kursy samoobrony,

 

predyspozycje osobowościowe:

 

- uczciwość, sumienność, konsekwencja, komunikatywność,

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

zadania główne:

- realizacja postanowień ustawy o strażach gminnych,

 

zadania pomocnicze:

- wykonywanie innych poleceń przełożonego,

 

zadania okresowe:

- ochrona imprez masowych.

 

  1. Odpowiedzialność pracownika;

- pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.

 

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

a/ życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,

b/ list motywacyjny,

c/ oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

d/ oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany / nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam/ byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

e/ oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy w Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.

f/ kserokopia prawa jazdy kategorii B

g/ oryginały lub kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

h/ oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika / Dz .U.nr 62, poz.286 ze zm./,

i/ oryginały lub kserokopie świadectw pracy,

j/ oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz.U.z 2002 r Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 22.03.1990r o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz.1593 z późn.zm./

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej / okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem Nabór na aplikantów Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 28.08.2008 roku do godziny 16.00 / liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Dokumenty wymienione w punkcie 5 a,b,d,e,h,j powinny być opatrzone datą sporządzenia i podpisane przez składającego ofertę .

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www. lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
11 sie 2008

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
11 sie 2008, godz. 13:41

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
11 sie 2008, godz. 13:44