Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

  1. Stanowisko pracy : podinspektor  w Referacie Zasobów Komunalnych  

w Urzędzie Miejskim w Lęborku

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku bez windy,
  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
  7. bezpośredni kontakt: mieszkańcy miasta Lęborka, MOPS oraz pracownicy  Urzędu Miejskiego

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy lub wyższe  
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Referacie Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
  2. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa, 
  3. znajomość przepisów prawa wynikających z Ustawy o ochronie praw lokatorów , mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Uchwała Rady Miejskiej w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu GML
  4. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel/, poczta elektroniczna,
  5. umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie ewidencji lokali mieszkaniowych
  2. kwalifikowanie wniosków
  3. odpowiedzi na  skargi, wnioski oraz interpelacje
  4. sporządzanie sprawozdań GUS

6. Odpowiedzialność  pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8. Wymagane dokumenty:

    1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej  w  sprawie zakresu  prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem  pracy oraz sposobu  prowadzenia akt osobowych pracownika,
    2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
    5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Referacie Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
    6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
    7. kserokopie świadectw pracy,
    8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

     Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem  „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 12.04.2022 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.

 

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
25 mar 2022

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
25 mar 2022, godz. 13:48

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
25 mar 2022, godz. 13:48