Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - archiwista w Wydziale Organizacyjnym

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz   Miasta   Lęborka   ogłasza   otwarty i konkurencyjny nabór  

na   wolne   stanowisko   urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku,

ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

  1. Stanowisko pracy : archiwista w Wydziale Organizacyjnym

w Urzędzie Miejskim w Lęborku

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze budynku bez windy,
  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
  7. bezpośredni kontakt z Archiwum Państwowym , ZUS, mieszkańcami Lęborka, pracownikami komórek organizacyjnych urzędu.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie  średnie,
  4. minimum 2 letni staż pracy,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – archiwisty w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.

   4. Wymagania dodatkowe:

 

  1. preferowany co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej,
  2. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa, 
  3. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel, poczta elektroniczna/,
  4. umiejętność planowania i organizowania pracy,  
  5. sumienność, rzetelność i odpowiedzialność.

 

   5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. prowadzenie archiwum zakładowego urzędu oraz nadzór nad terminowością i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
  2. przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych,
  3. porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
  4. prowadzenie ewidencji dokumentacji,
  5. prowadzenie ewidencji udostępnienia dokumentacji,
  6. przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  7. przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego,
  8. stała współpraca z Archiwum Państwowym.
  9. sporządzanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i wynagrodzenie, na podstawie akt zdeponowanych w archiwum
  10. sporządzanie odpisów akt zdeponowanych w archiwum

 

6. Odpowiedzialność  pracownika:

 

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

  8. Wymagane dokumenty:

    1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej  w  sprawie zakresu  prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem  pracy oraz sposobu  prowadzenia akt osobowych pracownika,
    2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
    5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku archiwisty w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
    6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
    7. kserokopie świadectw pracy,
    8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

     Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem  „Nabór na stanowisko urzędnicze archiwisty w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 27.12.2022 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty, które nie będą posiadały podpisanych dokumentów takich jak: kwestionariusz osobowy, życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
08 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
08 gru 2022, godz. 13:48

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
08 gru 2022, godz. 13:48