Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - archiwista w Wydziale Organizacyjnym
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
- Stanowisko pracy : archiwista w Wydziale Organizacyjnym
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze budynku bez windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
- bezpośredni kontakt z Archiwum Państwowym , ZUS, mieszkańcami Lęborka, pracownikami komórek organizacyjnych urzędu.
3. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie średnie,
- minimum 2 letni staż pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – archiwisty w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- preferowany co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej,
- zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
- obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel, poczta elektroniczna/,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- sumienność, rzetelność i odpowiedzialność.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie archiwum zakładowego urzędu oraz nadzór nad terminowością i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
- przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych,
- porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
- prowadzenie ewidencji dokumentacji,
- prowadzenie ewidencji udostępnienia dokumentacji,
- przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego,
- stała współpraca z Archiwum Państwowym.
- sporządzanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i wynagrodzenie, na podstawie akt zdeponowanych w archiwum
- sporządzanie odpisów akt zdeponowanych w archiwum
6. Odpowiedzialność pracownika:
zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
-
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku archiwisty w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze archiwisty w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 27.12.2022 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które nie będą posiadały podpisanych dokumentów takich jak: kwestionariusz osobowy, życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Ławniczak Data wytworzenia:
08 gru 2022
Osoba dodająca informacje
Marcin Ławniczak Data publikacji:
08 gru 2022, godz. 13:48
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
08 gru 2022, godz. 13:48