Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Główny specjalista ds. budownictwa mieszkaniowego - stanowisko samodzielne w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

1. Stanowisko pracy : główny specjalista ds. budownictwa mieszkaniowego stanowisko samodzielne w Urzędzie Miejskim w Lęborku

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. 1/2 etatu,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze budynku bez windy,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,

  7. bezpośredni kontakt: Starostwo Powiatowe w Lęborku, LTBS , wspólnoty mieszkaniowe, pracownicy komórek organizacyjnych urzędu.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe techniczne i czteroletni staż pracy

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - główny specjalista ds. budownictwa mieszkaniowego w Urzędzie Miejskim w Lęborku,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,

  2. znajomość przepisów Prawa budowlanego,

  3. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa

  4. umiejętne poruszanie się w ramach przepisów zamówień publicznych

  5. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel/, poczta elektroniczna,

  6. umiejętność podejmowania samodzielnej decyzji,

  7. odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, zaangażowanie przy powierzonych obowiązkach.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. planowanie, przygotowywanie i nadzór nad realizacją inwestycji mieszkaniowych,

  2. prowadzenie przetargów zgodnie z właściwymi przepisami prawa

  3. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w obrębie buwnictwa mieszkaniowego

6. Odpowiedzialność pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8. Wymagane dokumenty:

    1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

    2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

    5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku główny specjalista ds. budownictwa mieszkaniowego w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

    6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”

    7. kserokopie świadectw pracy,

    8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze główny specjalista ds. budownictwa mieszkaniowego w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 06.04.2021 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
23 mar 2021

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
23 mar 2021, godz. 12:12

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
23 mar 2021, godz. 12:20