Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - informatyk w Wydziale Organizacyjnym
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
- Stanowisko pracy : informatyk w Wydziale Organizacyjnym
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na III piętrze budynku bez windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
- bezpośredni kontakt: pracownicy Urzędu Miejskiego w Lęborku
3. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie o profilu informatycznym- wyższe lub średnie i trzyletni staż pracy ,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- znajomość budowy komputerów
- znajomość na poziomie administracyjnym operacyjnych systemów sieciowych z rodziny MS Windows, w tym zagadnień związanych z active directory (usługi katalogowe, DNS, DHCP, GPO) oraz systemów LINUX
- umiejętność konfigurowania i zarządzania urządzeniami aktywnymi sieci LAN I WIFI, nadzorowanie FIREWALL`A, znajomość oprogramowania VMWARE, administrowanie i obsługa środowiska zwirtualizowanego
- biegła znajomość obsługi i konfiguracji systemów operacyjnych (stacji roboczych) z rodziny MS Windows 7, 8 i 10 oraz pakietów biurowych pracujących w tych środowiskach
- znajomość sieci i protokołów: TCP/IP, SMTP/POP3, DNS, DHCP, LDAP
- znajomość zagadnień dotyczących administracji bazami danych SQL
- znajomość zagadnień związanych z administracją sieciami LAN
- znajomość zagadnień związanych z NAS I SAN
- praktyczna znajomość protokołów i usług sieciowych: LAN/ WAN/ WIFI/ VPN/UTM
- znajomość technologii VMWARE, ESET, FORTIGATE, QNAP
- doświadczenie w pracy z systemami STORAGE i/lub BACKUP
- umiejętność zapewnienia ciągłej, sprawnej i bezpiecznej pracy infrastruktury IT w części sprzętowej i programowej
- preferowane doświadczenia na podobnym stanowisku w administracji samorządowej.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór i zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz administrowanie sieciami informatycznymi,
- administrowanie środowiskiem serwerowym MICROSOFT WINDOWS , LINUX,
- przygotowanie i rekonfiguracja sprzętu komputerowego dla pracowników,
- nadzór nad bezpieczeństwem sieci komputerowej (w tym kwestie cyberbezpieczeństwa),
- serwisowanie stacji roboczych i drukarek oraz innych urządzeń peryferyjnych,
- monitorowanie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych,
- nadzór nad archiwizacją danych i systemami do archiwizacji danych,
- udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych,
- diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury,
- dokumentowanie konfiguracji sprzętu i systemów,
- doradztwo w zakresie doboru sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- doradztwo w zakresie rozbudowy infrastruktury informatycznej,
- bieżący nadzór nad poprawnością działania sprzętu komputerowego i sprzętu peryferyjnego,
- wprowadzanie modyfikacji, aktualizacji, usprawnień działania oprogramowania,
- konfiguracja urządzeń,
- nadzór nad oprogramowaniem typu FIREWALL w zakresie konfiguracji, monitorowania alarmów, przeprowadzania odpowiednich zmian w konfiguracji,
- nadzór nad bezpieczeństwem danych,
- kontrola antywirusowa (w tym podjęcie czynności naprawczych) serwerów, administrowanych sieci, stanowisk komputerowych i komputerów przenośnych oraz podejmowanie stosownych czynności w celu zabezpieczenia ww. Urządzeń przed wirusami,
- współpraca z operatorami usług internetowych,
- wykonywanie napraw pogwarancyjnych ( nie wymagających zlecenia naprawy firmie zewnętrznej),
- nadzór nad naprawami pogwarancyjnymi zlecanymi firmom zewnętrznym,
- prowadzenie na bieżąco ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- nadzór nad legalnością stosowanych przez użytkowników programów,
- prowadzenie okresowego audytu użytkowanego oprogramowania,
- zabezpieczenia sieci wewnętrznej przed ingerencją z zewnątrz,
- nadzór nad prawidłowością działania poczty e-mail a także dodawanie nowych użytkowników, nadawanie adresów i wykonywanie innych czynności w miarę potrzeb,
- administrowanie i zgłaszanie błędów w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD,
- administrowanie stroną podmiotową biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego oraz wprowadzanie informacji publicznej na stronie podmiotowej Bip Urzędu Miejskiego,
- obsługa systemu wspomagającego pracę Rady Miejskiej e-rada, w tym również obsługa procesu głosowania radnych podczas sesji rady,
6. Odpowiedzialność pracownika:
zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
-
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 13.01.2023 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które nie będą posiadały podpisanych dokumentów takich jak: kwestionariusz osobowy, życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Ławniczak Data wytworzenia:
29 gru 2022
Osoba dodająca informacje
Marcin Ławniczak Data publikacji:
29 gru 2022, godz. 08:57
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
29 gru 2022, godz. 08:57