Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - informatyk w Wydziale Organizacyjnym

 Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku,

ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

  1. Stanowisko pracy : informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku

2. Informacje o warunkach  pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na III piętrze budynku bez windy,
  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
  7. bezpośredni kontakt: pracownicy Urzędu Miejskiego w Lęborku

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie  o profilu informatycznym- wyższe lub średnie i trzyletni staż pracy ,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.

   4. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość budowy komputerów
  2. znajomość na poziomie administracyjnym  operacyjnych systemów sieciowych z rodziny MS Windows, w tym zagadnień związanych z Active Directory (usługi katalogowe, DNS, DHCP, GPO) oraz systemów LINUX
  3. umiejętność konfigurowania i zarządzania urządzeniami aktywnymi sieci LAN I WIFI, nadzorowanie FIREWALL`A, znajomość oprogramowania VMWARE, administrowanie i obsługa środowiska zwirtualizowanego
  4. biegła znajomość obsługi i konfiguracji systemów operacyjnych (stacji roboczych) z rodziny MS    Windows 7, 8 i 10 oraz pakietów biurowych pracujących w tych środowiskach
  5. znajomość sieci i protokołów: TCP/IP, SMTP/POP3, DNS, DHCP, LDAP
  6. znajomość zagadnień dotyczących administracji bazami danych SQL
  7. znajomość zagadnień związanych z administracją sieciami LAN
  8. znajomość zagadnień związanych z NAS I SAN
  9. praktyczna znajomość protokołów i usług sieciowych: LAN/ WAN/ WIFI/ VPN/UTM
  10. znajomość technologii VMWARE, ESET, FORTIGATE, QNAP
  11. doświadczenie w pracy z systemami STORAGE i/lub BACKUP
  12. umiejętność zapewnienia ciągłej, sprawnej i bezpiecznej pracy infrastruktury IT w części sprzętowej i programowej
  13. preferowane doświadczenia na podobnym stanowisku w administracji samorządowej.

   5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. nadzór i zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz administrowanie sieciami informatycznymi,
  2. administrowanie środowiskiem serwerowym MICROSOFT WINDOWS , LINUX,
  3. przygotowanie i rekonfiguracja sprzętu komputerowego dla pracowników,
  4. nadzór nad bezpieczeństwem sieci komputerowej (w tym kwestie cyberbezpieczeństwa),
  5. serwisowanie stacji roboczych i drukarek oraz innych urządzeń peryferyjnych,
  6. monitorowanie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych,
  7. nadzór nad archiwizacją danych i systemami  do archiwizacji danych,
  8. udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych,
  9. diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury,
  10. dokumentowanie konfiguracji sprzętu i systemów,
  11. doradztwo w zakresie doboru sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  12. doradztwo w zakresie rozbudowy infrastruktury informatycznej,
  13. bieżący nadzór nad poprawnością działania sprzętu komputerowego i sprzętu peryferyjnego,
  14. wprowadzanie modyfikacji, aktualizacji, usprawnień działania oprogramowania,
  15. konfiguracja urządzeń,
  16. nadzór nad oprogramowaniem typu FIREWALL w zakresie konfiguracji, monitorowania alarmów, przeprowadzania odpowiednich zmian w konfiguracji,
  17. nadzór nad bezpieczeństwem danych,
  18. kontrola antywirusowa (w tym podjęcie czynności naprawczych) serwerów, administrowanych sieci, stanowisk komputerowych i komputerów przenośnych oraz podejmowanie stosownych czynności w celu zabezpieczenia ww. Urządzeń przed wirusami,
  19. współpraca z operatorami usług internetowych,
  20. wykonywanie napraw pogwarancyjnych ( nie wymagających zlecenia naprawy firmie zewnętrznej),
  21. nadzór nad naprawami pogwarancyjnymi zlecanymi firmom zewnętrznym,
  22. prowadzenie na bieżąco ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  23. nadzór nad legalnością stosowanych przez użytkowników programów,
  24. prowadzenie okresowego audytu użytkowanego oprogramowania,
  25. zabezpieczenia sieci wewnętrznej przed ingerencją z zewnątrz,
  26. nadzór nad prawidłowością działania poczty e-mail a także dodawanie nowych użytkowników, nadawanie adresów i wykonywanie innych czynności w miarę potrzeb,
  27. administrowanie  i zgłaszanie błędów w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD,
  28. administrowanie stroną podmiotową biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego oraz wprowadzanie informacji publicznej na stronie podmiotowej Bip Urzędu Miejskiego,
  29. obsługa systemu wspomagającego pracę Rady Miejskiej e-rada, w tym również obsługa procesu głosowania radnych podczas sesji rady,

6. Odpowiedzialność  pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

  8. Wymagane dokumenty:

    1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej  w  sprawie zakresu  prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem  pracy oraz sposobu  prowadzenia akt osobowych pracownika,
    2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
    5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
    1. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
    2. kserokopie świadectw pracy,
    3. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

     Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze informatyk w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 17.02.2023 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty, które nie będą posiadały podpisanych dokumentów takich jak: kwestionariusz osobowy, życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
03 lut 2023

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
03 lut 2023, godz. 14:13

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
03 lut 2023, godz. 14:13