Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. kadr i płac w Środowiskowym Domu Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Środowiskowym Domu Samopomocy „Lwiątko” w Lęborku,

ul. Kossaka, 84-300 Lębork

 

Środowiskowy Dom Samopomocy „Lwiątko” w Lęborku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

- Inspektor ds. kadr i płac w Środowiskowym Domu Samopomocy „Lwiątko”

 

  1. Wymagania niezbędne :

  1. Obywatelstwo polskie,

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

  3. Wykształcenie :

- wymagane :  wyższe  lub  średnie  o  odpowiedniej  specjalności  umożliwiające  wykonywanie  zadań na stanowisku, 
- pożądane: wyższe lub średnie ekonomiczne  albo studia podyplomowe z zakresu kadr płac.

  1. Staż pracy :
    -   przy  wykształceniu wyższym - 2 letni staż pracy
    -   przy wykształceniu średnim  -  4 letni staż pracy

  2. Nieposzlakowaną opinią,

  3. Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. Umiejętność obsługi komputera;

  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność interpretacji i zastosowania aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzchownych zadań;

  2. znajomość ogólna zagadnień rachunkowości budżetowej,

  3. znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potracenia składek,

  4. znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),

  5. znajomość przepisów płacowych,

  6. znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych,

  7. znajomość przepisów ZUS i PFRON,

  8. znajomość obsługi programów komputerowych, w tym kadrowo - płacowych i zleconych,

  9. biegła znajomość obsługi komputera,

  10. umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),

  11. znajomość obsługi programu „Płatnik”, w tym: umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,

  12. komunikatywność i umiejętność współpracy,

  13. znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników,

  14. znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  15. komunikatywność

  16. wysoka kultura osobista

  17. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zadań inspektora ds. kadr i plac w szczególności należy:

  • zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników,

  • dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS,

  • sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,

  • sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,

  • naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych,

  • prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,

  • wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,

  • prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników ŚDS,

  • sporządzanie umów o pracę i umów zlecenie oraz rachunków, 

  • sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,

  • wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego,

  • wystawianie delegacji służbowych dla delegowanych pracowników,

 

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku

Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu

Termin rozpoczęcia pracy: marca 2020 r.

Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Lęborku, ul. Kossaka 84, 84-300 Lębork. Praca w dwupiętrowym budynku bez windy.

 

  1. Wymagane dokumenty

a) życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

b) list motywacyjny,

c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e) oświadczenie kandydata o niekaralności i dobrym stanie zdrowia,

f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

h) oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Lęborku, ul. Kossaka 84 lub pocztą na adres ŚDS-u w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko - inspektor ds. kadr i plac

 

Termin składania dokumentów do dnia 27.02.2020 r. do godz. 15.00 - liczy się data, godzina wpływu do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Lęborku.

Aplikacje, które wpłyną do ŚDS-u po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.lebork.pl).

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys/CV z uwzględnieniem kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych”.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tomasz Bielski

Data wytworzenia:
13 lut 2020

Osoba dodająca informacje

Tomasz Bielski

Data publikacji:
13 lut 2020, godz. 13:42

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Bielski

Data aktualizacji:
13 lut 2020, godz. 13:52