Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. kadr i płac w Środowiskowym Domu Samopomocy "Lwiątko" w Lęborku.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Środowiskowym Domu Samopomocy „Lwiątko” w Lęborku,
ul. Kossaka, 84-300 Lębork
Środowiskowy Dom Samopomocy „Lwiątko” w Lęborku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
- Inspektor ds. kadr i płac w Środowiskowym Domu Samopomocy „Lwiątko”
-
Wymagania niezbędne :
-
Obywatelstwo polskie,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
Wykształcenie :
- wymagane : wyższe lub średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- pożądane: wyższe lub średnie ekonomiczne albo studia podyplomowe z zakresu kadr płac.
-
Staż pracy :
- przy wykształceniu wyższym - 2 letni staż pracy
- przy wykształceniu średnim - 4 letni staż pracy -
Nieposzlakowaną opinią,
-
Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
Umiejętność obsługi komputera;
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
-
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność interpretacji i zastosowania aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzchownych zadań;
-
znajomość ogólna zagadnień rachunkowości budżetowej,
-
znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potracenia składek,
-
znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
-
znajomość przepisów płacowych,
-
znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
-
znajomość przepisów ZUS i PFRON,
-
znajomość obsługi programów komputerowych, w tym kadrowo - płacowych i zleconych,
-
biegła znajomość obsługi komputera,
-
umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
-
znajomość obsługi programu „Płatnik”, w tym: umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
-
komunikatywność i umiejętność współpracy,
-
znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników,
-
znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
komunikatywność
-
wysoka kultura osobista
-
umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań inspektora ds. kadr i plac w szczególności należy:
-
zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników,
-
dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS,
-
sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
-
naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych,
-
prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,
-
wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,
-
prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników ŚDS,
-
sporządzanie umów o pracę i umów zlecenie oraz rachunków,
-
sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,
-
wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
-
wystawianie delegacji służbowych dla delegowanych pracowników,
-
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu
Termin rozpoczęcia pracy: marca 2020 r.
Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Lęborku, ul. Kossaka 84, 84-300 Lębork. Praca w dwupiętrowym budynku bez windy.
-
Wymagane dokumenty
a) życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) oświadczenie kandydata o niekaralności i dobrym stanie zdrowia,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
h) oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Lęborku, ul. Kossaka 84 lub pocztą na adres ŚDS-u w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko - inspektor ds. kadr i plac”
Termin składania dokumentów do dnia 27.02.2020 r. do godz. 15.00 - liczy się data, godzina wpływu do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Lęborku.
Aplikacje, które wpłyną do ŚDS-u po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.lebork.pl).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys/CV z uwzględnieniem kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych”.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Bielski Data wytworzenia:
13 lut 2020
Osoba dodająca informacje
Tomasz Bielski Data publikacji:
13 lut 2020, godz. 13:42
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Bielski Data aktualizacji:
13 lut 2020, godz. 13:52