Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz   Miasta   Lęborka   ogłasza   otwarty i konkurencyjny nabór   na   wolne   stanowisko   urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

  1. Stanowisko pracy :

PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w  Wydziale Ochrony Środowiska;

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
  7. bezpośredni kontakt z pracownikami urzędów zewnętrznych, mieszkańcami miasta, zarządcami, administratorami budynków wielorodzinnych, właścicielami nieruchomości, funkcjonariuszami Straży Miejskiej oraz pracownikami innych wydziałów Urzędu Miejskiego

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym i co najmniej 3 letni staż pracy lub wyższe o profilu rachunkowość, ekonomia.
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora          w Wydziale Ochrony Środowiska,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

 

  1. preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,
  2. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel/, GOK+,WIP, poczta elektroniczna,
  3. komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  4. znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacja podatkowa,  kodeks postępowania administracyjnego.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. ewidencja księgowa w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  2. wstępna klasyfikacja i dekretacja dowodów księgowych, sprawdzanie ich zgodności rachunkowej, sporządzanie not księgowych do wyciągu bankowego,
  3. sprawdzanie otrzymanych dowodów wpłat pod względem prawidłowości pobrania opłaty, odsetek, kosztów upomnienia, ewidencjonowanie wpłat na indywidualnych kontach zobowiązanych,
  4.  księgowanie dowodów księgowych niezwłocznie po otrzymaniu z banku na indywidualnych kontach zobowiązanych z uwzględnieniem wpłat należności bieżących, zaległych i przeliczonych odsetek od zaległości oraz kosztów upomnienia,
  5. wyjaśnianie niezwłocznie niewłaściwie dokonanych i zarachowanych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, sporządzanie zawiadomień / postanowień o przeliczeniu wpłat, informowanie zobowiązanych o niedopłatach / nadpłatach wynikających z przeliczenia i pobrania odsetek,
  6. bieżąca analiza sald zobowiązanych,
  7. rozliczanie nadpłat,
  8. udzielanie informacji zainteresowanym właścicielom nieruchomości, związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w Gminie Miasto Lębork.
  9.  sprawozdawczość finansowa z zakresu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (sprawozdania miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne)

 

6. Odpowiedzialność pracownika:

 

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8. Wymagane dokumenty:

 

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej  w  sprawie zakresu  prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem  pracy oraz sposobu  prowadzenia akt osobowych pracownika.
  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą  o pracownikach samorządowych”.
  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

 

 

 

 

     Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem  „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 20 grudnia 2022 roku do godziny 14.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty, które nie będą posiadały podpisanych dokumentów takich jak: kwestionariusz osobowy, życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
05 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
05 gru 2022, godz. 14:57

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
05 gru 2022, godz. 14:57