Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
- Stanowisko pracy :
PODINSPEKTOR w Referacie ds. Odpadów Komunalnych w Wydziale Ochrony Środowiska;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy
- wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
- bezpośredni kontakt z pracownikami urzędów zewnętrznych, mieszkańcami miasta, zarządcami, administratorami budynków wielorodzinnych, właścicielami nieruchomości, funkcjonariuszami Straży Miejskiej oraz pracownikami innych wydziałów Urzędu Miejskiego
3. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym i co najmniej 3 letni staż pracy lub wyższe o profilu rachunkowość, ekonomia.
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,
- obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel/, GOK+,WIP, poczta elektroniczna,
- komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
- znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ewidencja księgowa w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- wstępna klasyfikacja i dekretacja dowodów księgowych, sprawdzanie ich zgodności rachunkowej, sporządzanie not księgowych do wyciągu bankowego,
- sprawdzanie otrzymanych dowodów wpłat pod względem prawidłowości pobrania opłaty, odsetek, kosztów upomnienia, ewidencjonowanie wpłat na indywidualnych kontach zobowiązanych,
- księgowanie dowodów księgowych niezwłocznie po otrzymaniu z banku na indywidualnych kontach zobowiązanych z uwzględnieniem wpłat należności bieżących, zaległych i przeliczonych odsetek od zaległości oraz kosztów upomnienia,
- wyjaśnianie niezwłocznie niewłaściwie dokonanych i zarachowanych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, sporządzanie zawiadomień / postanowień o przeliczeniu wpłat, informowanie zobowiązanych o niedopłatach / nadpłatach wynikających z przeliczenia i pobrania odsetek,
- bieżąca analiza sald zobowiązanych,
- rozliczanie nadpłat,
- udzielanie informacji zainteresowanym właścicielom nieruchomości, związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w Gminie Miasto Lębork.
- sprawozdawczość finansowa z zakresu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (sprawozdania miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne)
6. Odpowiedzialność pracownika:
- pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
- w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 20 grudnia 2022 roku do godziny 14.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które nie będą posiadały podpisanych dokumentów takich jak: kwestionariusz osobowy, życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Ławniczak Data wytworzenia:
05 gru 2022
Osoba dodająca informacje
Marcin Ławniczak Data publikacji:
05 gru 2022, godz. 14:57
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
05 gru 2022, godz. 14:57