Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

1. Stanowisko pracy : podinspektor w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku bez windy,
  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
  7. bezpośredni kontakt: mieszkańcy miasta Lęborka,  Sąd Rejonowy w Lęborku, jednostki organizacyjne Urzędu, pracownicy Urzędu.

 

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie:  wyższe
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.

 

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej sześciomiesięczny staż pracy w administracji publicznej,
  2. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa, 
  3. znajomość przepisów prawa: ustawa o Karcie Dużej Rodziny, Kodeks postępowania administracyjnego, przepisy prawa dotyczące zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz  realizacji zadań gminy z zakresu kary ograniczenia wolności.
  4. obsługa komputera /pakiet Microsoft Office /, poczta elektroniczna,
  5. umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność.

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji wniosków, wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  2. Obsługa wniosków o wydanie karty dużej rodziny.
  3. Realizacja zadań związanych z wykonywaniem kary ograniczenia wolności.
  4. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu zadań referatu.
  5. Obsługa platformy CEiDG.

 

6. Odpowiedzialność  pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

 

 8. Wymagane dokumenty:

    1. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej ogłoszenia),
    2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
    3. list motywacyjny,
    4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
    5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
    6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
    7. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    8. kserokopie świadectw pracy,
    9. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem  „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Spraw Społecznych  w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 12.05.2023 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały podpisanych dokumentów wymienionych w pkt. od 8.1 do 8.6  nie będą rozpatrywane.

 

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (PDF, 175.22Kb) 2023-04-26 10:22:06 5
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (DOCX, 12.01Kb) 2023-04-26 10:22:06 16
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
26 kwi 2023

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
26 kwi 2023, godz. 10:22

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
26 kwi 2023, godz. 10:23