Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
1. Stanowisko pracy : podinspektor w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku bez windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
- bezpośredni kontakt: mieszkańcy miasta Lęborka, Sąd Rejonowy w Lęborku, jednostki organizacyjne Urzędu, pracownicy Urzędu.
3. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie: wyższe
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- preferowany co najmniej sześciomiesięczny staż pracy w administracji publicznej,
- zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
- znajomość przepisów prawa: ustawa o Karcie Dużej Rodziny, Kodeks postępowania administracyjnego, przepisy prawa dotyczące zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz realizacji zadań gminy z zakresu kary ograniczenia wolności.
- obsługa komputera /pakiet Microsoft Office /, poczta elektroniczna,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji wniosków, wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Obsługa wniosków o wydanie karty dużej rodziny.
- Realizacja zadań związanych z wykonywaniem kary ograniczenia wolności.
- Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu zadań referatu.
- Obsługa platformy CEiDG.
6. Odpowiedzialność pracownika:
zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
-
- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej ogłoszenia),
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 12.05.2023 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty które nie będą posiadały podpisanych dokumentów wymienionych w pkt. od 8.1 do 8.6 nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (PDF, 175.22Kb) | 2023-04-26 10:22:06 | 5 | |
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (DOCX, 12.01Kb) | 2023-04-26 10:22:06 | 16 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Ławniczak Data wytworzenia:
26 kwi 2023
Osoba dodająca informacje
Marcin Ławniczak Data publikacji:
26 kwi 2023, godz. 10:22
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
26 kwi 2023, godz. 10:23