Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego, w Referacie Ewidencji Ludności, w Urzędzie Miejskim w Lęborku.

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

1. Stanowisko pracy : podinspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Referacie Ewidencji Ludności

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, czytniki kart kryptograficznych, Microsoft Office, aplikacja űRÓDŁO, telefon stacjonarny,

  7. osobista, informatyczna i telefoniczna obsługa petentów Referatu,

  8. bezpośredni kontakt z innymi urzędami administracji publicznej, mieszkańcami Lęborka, pracownikami komórek organizacyjnych urzędu.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Referacie Ewidencji Ludności,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej,

  2. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,

  3. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel, poczta elektroniczna/,

  4. umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z interesantami.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności oraz przepisów wykonawczych,

  2. opracowywanie decyzji administracyjnych rozstrzygających o zameldowaniu, wymeldowaniu, anulowaniu zameldowania lub wymeldowania,

  3. występowanie do właściwego ministra o nadanie numeru PESEL,

  4. udostępnianie danych z rejestru PESEL,

  5. wydawanie zaświadczeń,

  6. realizacja zadań związanych z prowadzeniem i aktualizacją stałego rejestru wyborców oraz sporządzanie spisów osób uprawnionych do udziału w wyborach i referendach,

  7. realizacja zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych oraz przepisów wykonawczych.

6. Odpowiedzialność pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8. Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Referacie Ewidencji Ludności w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”

  7. kserokopie świadectw pracy,

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Referacie Ewidencji Ludności w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 10.12.2019 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
22 lis 2019

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
22 lis 2019, godz. 14:26

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
22 lis 2019, godz. 14:30