Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
- Stanowisko pracy : podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Lęborku
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku bez windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
- bezpośredni kontakt z podatnikami: osoby prawne i fizyczne
3. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie średnie i trzyletni staż pracy lub wyższe
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej
- zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym i leśnym.
- obsługa komputera /pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i współpracy w zespole.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompletowanie, prawidłowe i rzetelne prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji będącej podstawą wymiaru,
- sporządzanie decyzji ustalających lub określających należne zobowiązanie podatkowe,
- sprawdzanie zgodności rachunkowej i potwierdzanie przepisów wynikających z zobowiązań podatkowych deklarowanych,
- przeprowadzanie i dokumentowanie kontroli w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości,
- prowadzenie postępowań w sprawach wniosków o ulgi/pomoc publiczną,
- rzetelna i sprawna obsługa interesantów w sprawach podatkowych.
6. Odpowiedzialność pracownika:
zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
-
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej ogłoszenia)
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
- list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 09.02.2024 roku do godziny 14.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty które nie będą posiadały podpisanych dokumentów wymienionych w pkt. od 8.1 do 8.6 nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ ...IENIE (DOCX, 12.01Kb) | 2024-01-25 15:19:37 | 28 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Ławniczak Data wytworzenia:
25 sty 2024
Osoba dodająca informacje
Marcin Ławniczak Data publikacji:
25 sty 2024, godz. 15:19
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
25 sty 2024, godz. 15:19