Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, w Urzędzie Miejskim w Lęborku.

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

  1. Stanowisko pracy : podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku

  2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
    • miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

    • pełny wymiar czasu pracy,

    • umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  • praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku bez windy,

  • pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  • wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,

  • bezpośredni kontakt: Starostwo Powiatowe, Sąd Rejonowy w Lęborku, Kancelarie Notarialne oraz mieszkańcy miasta Lęborka.

3. Wymagania niezbędne :

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  • wykształcenie wyższe na kierunkach: gospodarka nieruchomościami, administracja lub ekonomicznych,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  • preferowany co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej,

  • preferowany co najmniej roczny staż pracy w Gospodarce Nieruchomościami,

  • wiedza z zakresu szeroko rozumianej gospodarki nieruchomościami,

  • zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,

  • obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel/, poczta elektroniczna,

  • umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • sporządzanie dokumentacji związanej ze sprzedażą nieruchomości komunalnych,

  • załatwianie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym w tym przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności,

  • sporządzanie dokumentacji związanej z nabywaniem nieruchomości do zasobu gminy,

  • przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach gospodarki nieruchomościami,

  • przygotowywanie uchwał Rady Miejskiej w Lęborku w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.

6. Odpowiedzialność pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8. Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”

  7. kserokopie świadectw pracy,

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 23.12.2019 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

Burmistrz Miasta Lęborka

Witold Namyślak

www.wybierzlebork.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
06 gru 2019

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
06 gru 2019, godz. 10:28

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
06 gru 2019, godz. 10:31