Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
-
Stanowisko pracy : podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku
- Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
-
-
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku bez windy,
-
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
-
wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
-
bezpośredni kontakt: Starostwo Powiatowe, Sąd Rejonowy w Lęborku, Kancelarie Notarialne oraz mieszkańcy miasta Lęborka.
3. Wymagania niezbędne :
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe na kierunkach: gospodarka nieruchomościami, administracja lub ekonomicznych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
-
preferowany co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej,
-
preferowany co najmniej roczny staż pracy w Gospodarce Nieruchomościami,
-
wiedza z zakresu szeroko rozumianej gospodarki nieruchomościami,
-
zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
-
obsługa komputera /pakiet Windows Office i Excel/, poczta elektroniczna,
-
umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
sporządzanie dokumentacji związanej ze sprzedażą nieruchomości komunalnych,
-
załatwianie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym w tym przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności,
-
sporządzanie dokumentacji związanej z nabywaniem nieruchomości do zasobu gminy,
-
przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach gospodarki nieruchomościami,
-
przygotowywanie uchwał Rady Miejskiej w Lęborku w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.
6. Odpowiedzialność pracownika:
zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 23.12.2019 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Burmistrz Miasta Lęborka
Witold Namyślak
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
06 gru 2019
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
06 gru 2019, godz. 10:28
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
06 gru 2019, godz. 10:31