Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTOR w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

1. Stanowisko pracy: PODINSPEKTOR w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami  w Urzędzie Miejskim w Lęborku

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku bez windy,
  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka, Microsoft Office, telefon stacjonarny,
  7. bezpośredni kontakt z: Sąd Rejonowy, Starostwo Powiatowe, wydziały, referaty, stanowiska samodzielne w Urzędzie Miejskim oraz strony postępowań.
  8. bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami  

 

3. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe i roczny staż pracy
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.

 

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
  2. preferowane wykształcenie wyższe- Gospodarka Nieruchomościami, Zarządzanie Nieruchomościami,
  3. dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word i Excel,
  4. znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie gminy, w tym ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
  5. znajomość aktualnych przepisów prawnych, warunkujących prawidłową realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami,
  6. obowiązkowość, odpowiedzialność, zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych obowiązków

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie: opłaty adiacenckiej, opłaty planistycznej i odszkodowań,
  2. prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, numeracją i nazewnictwem.
  3. sporządzanie sprawozdań, zestawień i informacji związanych z zadaniami realizowanymi przez wydział,
  4. przygotowywanie Zarządzeń Burmistrza Miasta Lęborka oraz Uchwał Rady Miejskiej w Lęborku w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.

 

6. Odpowiedzialność pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%

 

8. Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej ogłoszenia)
  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
  3. list motywacyjny
  4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
  5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim  w Lęborku.”
  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  8. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy kandydata
  9. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 09.12.2024 roku do godziny 9.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały podpisanych dokumentów wymienionych w pkt. od 8.1 do 8.6 nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
KWESTIONARIUSZ (DOCX, 12.01Kb) 2024-11-22 14:53:35 15
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
22 lis 2024

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
22 lis 2024, godz. 14:53

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
22 lis 2024, godz. 14:53