Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTOR w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
1. Stanowisko pracy: PODINSPEKTOR w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku bez windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka, Microsoft Office, telefon stacjonarny,
- bezpośredni kontakt z: Sąd Rejonowy, Starostwo Powiatowe, wydziały, referaty, stanowiska samodzielne w Urzędzie Miejskim oraz strony postępowań.
- bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
3. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe i roczny staż pracy
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
- preferowane wykształcenie wyższe- Gospodarka Nieruchomościami, Zarządzanie Nieruchomościami,
- dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word i Excel,
- znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie gminy, w tym ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
- znajomość aktualnych przepisów prawnych, warunkujących prawidłową realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- obowiązkowość, odpowiedzialność, zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych obowiązków
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie: opłaty adiacenckiej, opłaty planistycznej i odszkodowań,
- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, numeracją i nazewnictwem.
- sporządzanie sprawozdań, zestawień i informacji związanych z zadaniami realizowanymi przez wydział,
- przygotowywanie Zarządzeń Burmistrza Miasta Lęborka oraz Uchwał Rady Miejskiej w Lęborku w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.
6. Odpowiedzialność pracownika:
zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%
8. Wymagane dokumenty:
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej ogłoszenia)
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
- list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy kandydata
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 09.12.2024 roku do godziny 9.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty które nie będą posiadały podpisanych dokumentów wymienionych w pkt. od 8.1 do 8.6 nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
KWESTIONARIUSZ (DOCX, 12.01Kb) | 2024-11-22 14:53:35 | 15 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Ławniczak Data wytworzenia:
22 lis 2024
Osoba dodająca informacje
Marcin Ławniczak Data publikacji:
22 lis 2024, godz. 14:53
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Ławniczak Data aktualizacji:
22 lis 2024, godz. 14:53