Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Wydziale Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

1. Stanowisko pracy: podinspektor w Wydziale Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku bez windy,
  4. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  5. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , Microsoft Office, telefon stacjonarny,
  6. bezpośredni kontakt z pracownikami komórek organizacyjnych urzędu, mieszkańcami miasta Lęborka. najemcami lokali, administratorami Wspólnot Mieszkaniowych, jednostkami miejskimi – MOPS, MPWiK, MPEC, Funkcjonariusze Policji

 

3. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. wykształcenie średnie i trzyletni staż pracy lub wykształcenie wyższe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektora w Wydziale Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.

 

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej dwuletni staż pracy w administrowaniu nieruchomości,
  2. preferowane wykształcenie o profilu budownictwo,
  3. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa między innymi z poniższych ustaw: ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa o własności lokali, Prawo budowlane,
  4. obsługa komputera /pakiet Microsoft Office/,
  5. sumienność, rzetelność, umiejętność prowadzenia rzeczowych rozmów z najemcami i administratorami wspólnot mieszkaniowych.

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją oraz wynajmem lokali komunalnych w formie elektronicznej i papierowej,
  2. sporządzanie oraz rejestrowanie umów najmu lokali, dokonywanie zmian
    w umowach najmu zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym,
  3. przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń od najemców,
  4. zgłaszanie awarii wykonawcom oraz odpowiednim służbom/instytucjom,
  5. protokolarne przekazywanie i przyjmowanie lokali od najemców,
  6. dokonywanie oględzin nieruchomości pod względem stanu technicznego,
  7. kontrole nieruchomości pod kątem ilości osób zamieszkujących, prawidłowości korzystania z lokalu,
  8. organizowanie zabezpieczenia lokali zwalnianych przez najemców oraz pustostanów
  9. dokonywanie wpisów w „ruchu lokalowym” zgodnie ze stanem faktycznym
    i prawnym,
  10. rozliczanie kart pracy konserwatora,
  11. edukacja mieszkańców w zakresie prowadzonych spraw,
  12. przygotowanie dokumentacji do sporządzenia pozwów o eksmisję najemców
    z zajmowanego lokalu,
  13. udział w postępowaniach eksmisyjnych, sprawach sądowych .

 

6. Odpowiedzialność pracownika:

zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

 

8. Wymagane dokumenty:

    1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej ogłoszenia)
    2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
    3. list motywacyjny,
    4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
    5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
    6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
    7. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    8. kserokopie świadectw pracy,
    9. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem  „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Zasobów Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 16.07.2025 roku do godziny 9.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty które nie będą posiadały podpisanych dokumentów wymienionych w pkt. od 8.1 do 8.6 nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY (DOCX, 12.01Kb) 2025-07-01 07:39:38 27
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Ławniczak

Data wytworzenia:
01 lip 2025

Osoba dodająca informacje

Marcin Ławniczak

Data publikacji:
01 lip 2025, godz. 07:39

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Ławniczak

Data aktualizacji:
01 lip 2025, godz. 07:39