Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ewidencji ludności w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora
ds. ewidencji ludności w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
1. Wymagania niezbędne :
-
wykształcenie - wyższe
2. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe o profilu - administracja, prawo,
-
znajomość obsługi komputera /programu Office/,
predyspozycje osobowościowe:
-
staranność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
przyjmowanie i opracowywanie wniosków o wydanie dowodów osobistych,
-
unieważnianie dowodów osobistych w systemie informatycznym SWDO,
-
udostępnianie danych zawartych w kopertach dowodowych,
-
sporządzanie i wysyłanie zapotrzebowań na koperty osobowe,
-
przekazywanie kopert osobowych do innej gminy,
-
przyjmowanie zgłoszeń i wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,
4. Odpowiedzialność pracownika:
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i cywilną zgodnie z przepisami prawa za:
a) terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań
b) ochronę tajemnicy służbowej
c) przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych
5. Wymagane dokumenty:
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika /Dz .U. nr 62, poz. 286 ze zm./,
-
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz.1458/
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ewidencji ludności w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 07.05.2009 roku do godziny 16.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
22 kwi 2009
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
22 kwi 2009, godz. 12:58
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
22 kwi 2009, godz. 12:58