Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. gospodarki odpadami w Wydziale Ochrony Środowiska, w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14,
84-300 Lębork.
-
Stanowisko pracy :
PODINSPEKTOR ds. gospodarki odpadami w Wydziale Ochrony Środowiska;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
-
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,
-
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, pakiet Windows Office i Open Office, GOK+, X-Track
-
bezpośredni kontakt z pracownikami urzędów zewnętrznych, mieszkańcami miasta, zarządcami, administratorami budynków wielorodzinnych, przedstawicielami firm odbierających odpady, przedstawicielami firm zagospodarowujących odpady,
-
bezpośredni kontakt z funkcjonariuszami Straży Miejskiej oraz pracownikami Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej.
3. Wymagania niezbędne :
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe o profilu ochrona środowiska, prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub inny zbliżony,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
-
preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,
-
obsługa komputera pakiet Windows Office i Open Office,
-
komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność prowadzenia rzeczowych rozmów z wnioskodawcami, stanowczość, poszukiwanie rozwiązań trudnych tematów w możliwych dostępnych źródłach,
-
znajomość przepisów prawa wynikających z n.w. ustaw: prawo ochrony środowiska, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, kodeks postępowania administracyjnego.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem właściwego gromadzenia odpadów komunalnych,
-
monitoring odbioru odpadów komunalnych przez firmy wywozowe wraz z analizą,
-
oznakowywanie pojemników transponderami RFID (czipowanie),
-
drukowanie kodów kreskowych i wydawanie ich właścicielom nieruchomości,
-
kontrole firm wpisanych do rejestru działalności regulowanej,
-
prowadzenie dokumentacji elektronicznej i papierowej,
-
prowadzenie postępowań związanych z usuwanie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich magazynowania i składowania,
-
przeprowadzanie postępowań zgodnych z prawem zamówień publicznych związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi,
-
pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości,
-
udzielanie informacji zainteresowanym związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w Gminie Miasto Lębork.
6. Odpowiedzialność pracownika:
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
-
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8.Wymagane dokumenty:
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
-
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 22 maja 2017 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
05 maj 2017
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
05 maj 2017, godz. 08:58
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
05 maj 2017, godz. 09:58