Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku.


OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora

w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku ogłasza nabór na wolne stanowisko

urzędnicze w Sekcji Finansowo-Księgowej

  1. Wymagania niezbędne:

    1. wykształcenie - średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym,

    2. staż pracy - minimum 3 lata,

    3. niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
      za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżania publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni
      z praw publicznych,

    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

    6. obywatelstwo polskie.

  1. Wymagania dodatkowe:

a) preferowany profil - co najmniej 3 letni staż pracy w sektorze finansów

publicznych,

b) znajomość Ustaw:

- z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. 1997 r. Nr 137, poz. 926)

- z dnia 13.09.1996 r. - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 1996 Nr 132, 622 z późn. zm.),

- z dnia 29.09.1994 r. - o rachunkowości (Dz. U. 2013, Nr 330),

- z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r.
Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.),

- z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r.

Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),

c) umiejętność obsługi komputera (pakiet Windows Office),

d) umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kontrola i ewidencja składanych deklaracji opłaty śmieciowej,

  2. prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, zwrotów i zaliczeń nadpłat,

  3. windykacja należności z tytułu opłaty śmieciowej.

5. Odpowiedzialność pracownika:

a) pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i dyscyplinarną zgodnie
z przepisami Kodeksu pracy,

b) pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i dyscyplinarną zgodnie
z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

    2. wymiar czasu pracy: pełny,

    3. umowa o pracę: pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony, kolejna natomiast na czas nieokreślony - jeśli nie będzie zastrzeżeń,

    4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze, w budynku nie posiadającym windy,

    5. praca biurowa z obsługą komputera.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

a) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy
niż 6 %.

b) pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej,
o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.

c) kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

6. Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej
    w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika /Dz. U. nr 62, poz. 286 ze zm./,

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy,

  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

  6. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko
    i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany
    za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”,

  7. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku Inspektora
    w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku,

  8. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz. U. z 2002 r.
    Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz.1458/.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane
i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 25 lipca 2013 r. do godz.
1500 pod adresem:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku”

Oferty, które wpłyną do MZGK po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do MZGK) nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14., oraz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
12 lip 2013

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
12 lip 2013, godz. 10:17

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
12 lip 2013, godz. 10:17