Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku.
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora
w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Sekcji Finansowo-Księgowej
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie - średnie ekonomiczne lub wyższe,
-
staż pracy - minimum 3 lata w jednostce budżetowej,
-
niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżania publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni
z praw publicznych, -
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
obywatelstwo polskie.
-
-
Wymagania dodatkowe:
a) preferowany profil - co najmniej 3 letni staż pracy w sektorze finansów publicznych,
b) znajomość Ustaw:
- z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. 1997 r. Nr 137, poz. 926)
- z dnia 13.09.1996 r. - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 1996 Nr 132, 622 z późn. zm.),
- z dnia 29.09.1994 r. - o rachunkowości (Dz. U. 2013, Nr 330),
- z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.),
- z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
c) umiejętność obsługi komputera (pakiet Windows Office),
d) umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kontrola dokonywanych wpłat z tytułu opłaty śmieciowej,
-
wystawianie upomnień z tytułu zaległości,
-
wystawianie tytułów wykonawczych.
5. Odpowiedzialność pracownika:
a) pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy,
b) pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
-
wymiar czasu pracy: pełny,
-
umowa o pracę: pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony, kolejna natomiast na czas nieokreślony - jeśli nie będzie zastrzeżeń,
-
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze, w budynku nie posiadającym windy,
-
praca biurowa z obsługą komputera.
-
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
a) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy
niż 6 %.
b) pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej,
o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
c) kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Wymagane dokumenty:
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej
w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika /Dz. U. nr 62, poz. 286 ze zm./, -
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany
za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”, -
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku Podinspektora
w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku, -
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz. U. z 2002 r.
Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz.1458/.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 5 listopada 2013 r. do godz. 1500 pod adresem:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Lęborku”
Oferty, które wpłyną do MZGK po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do MZGK) nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14., oraz Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
24 paź 2013
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
24 paź 2013, godz. 13:21
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
24 paź 2013, godz. 13:24