Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Referacie ds. Ewidencji Ludności w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora w Referacie ds. Ewidencji Ludności w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Wymagania niezbędne :
a/ wykształcenie - wyższe
b/ profil - administracja
Wymagania dodatkowe:
predyspozycje osobowościowe;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
umiejętności zawodowe;
- obsługa komputera, znajomość programu Office
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
zadania główne:
- prowadzenie kartoteki stałych mieszkańców /zmiany pobytu stałego, pobyty czasowe ponad 3 miesiące, wyjazdy za granice na pobyt czasowy ponad 3 miesiące/ kartoteki przejściowej oraz kartoteki byłych mieszkańców;
- aktualizowanie danych osobowych mieszkańców na podstawie zmian wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego / urodzenia, zgony, zmiany stanu cywilnego/ oraz ustawy o zmianie imion i nazwisk;
- prowadzenie rejestru i realizacja wniosków o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych;
- prowadzenie rejestru zawiadomień o osadzeniu w areszcie lub zakładzie zamkniętym oraz skazaniu;
- prowadzenie rejestru zawiadomień o nadaniu lub zmianie obywatelstwa polskiego;
zadania pomocnicze:
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych;
- wystawianie i wydawanie poświadczeń zameldowania oraz potwierdzeń zameldowania na pobyt czasowy;
- wpisywanie numerów ewidencyjnych PESEL;
zadania okresowe:
- aktualizowanie spisów osób uprawnionych do udziału w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP, w wyborach Prezydenta RP, w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, w bezpośrednich wyborach wójta, burmistrza i prezydenta miasta, w wyborach Parlamentu Europejskiego oraz referendach;
- wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania;
- sporządzanie i wysyłanie zawiadomień o dopisaniu lub wpisaniu osoby uprawnionej do udziału w wyborach do spisu osób uprawnionych w innym obwodzie głosowania;
- pełnienie dyżuru w dniu wyborów;
4. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys,
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d/ oświadczenie kandydata o niekaralności,
e/ oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia,
f/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
g/ oryginał kwestionariusza osobowego.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Referacie ds. Ewidencji Ludności w Wydziale Organizacyjno - Prawnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 02.07.2007 roku do godziny 16.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, powinny być podpisane oraz opatrzone podpisaną klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych” / Dz.U. z 2002r Nr 101,poz.926/ oraz ustawą z dnia 22.03.1990r o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz.1593 z późń. zm./
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
18 cze 2007
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
18 cze 2007, godz. 11:19
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
18 cze 2007, godz. 11:19