Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie ds. Informacji i Spraw Europejskich w Urzędzie Miejskim w Lęborku.


Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektora w Referacie ds.Informacji i Spraw Europejskich w Urzędzie Miejskim w Lęborku

1.Wymagania niezbędne :

a/ wykształcenie - wyższe

b/ profil - europeistyka

c/ znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.

2.Wymagania dodatkowe:

a/ znajomość języka niemieckiego i języka rosyjskiego w stopniu podstawowym,

b/ znajomość obsługi komputera: Windows XP,Word,Excel,

c/ predyspozycje osobowościowe;
- umiejętność pracy zespołowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

zadania główne

- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z zadaniami gminy , dofi-

-nansowywanych ze środków UE,

- wykonywanie działań związanych ze współpracą międzynarodową Miasta Lęborka,

- wspłpraca ze związkami,organizacjami i stowarzyszeniami do których należy Gmina

Miasto Lębork.

zadania pomocnicze

- wykonywanie zadań związanych z promocją miasta,

- prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami.

zadania okresowe

- przygotowywanie raportów 6 miesięcznych w ramach realizowanych projektów,

- pisanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zadań realizowanych przez Urząd

Miejski w Lęborku.

zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku

- pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność cywilną zgodnie

z przepisami prawa.

4 . Wymagane dokumenty

a/ życiorys,

b/ list motywacyjny ,

c/ kserokopie dokumentów potwierdzajacych wykształcenie,

d/ kserokopie świadectw pracy,

e/ oświadczenie kandydata o niekaralności i dobrym stanie zdrowia,

f/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,szkoleniach,

g/ oryginał kwestionariusza osobowego.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej / okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem " Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie ds. Informacji i Spraw Europejskich w Urzędzie Miejskim w Lęborku" w terminie do dnia 14.07.2006r do godz.15.30 / liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Aplikacje które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej

www. lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny, szczegółowy życiorys, CV z uwzględnieniem kariery zawodowej,powinny być opatrzone klauzulą”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych " / Dz.U. z 2002r Nr 101,poz.926/ oraz Ustawą z dnia 22.03.1999r o pracownikach samorządowych / Dz.U.z 2001r Nr 142,poz.1593z późń.zm./


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
28 cze 2006

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
28 cze 2006, godz. 11:38

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
28 cze 2006, godz. 11:38