Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
-
Stanowisko pracy :
podinspektor w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
-
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
-
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
-
bezpośredni kontakt z wykonawcami zamówień oraz kontrole terenu budowy.
3. Wymagania niezbędne :
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe techniczne,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie o profilu budowlanym, sanitarnym lub ochrony środowiska,
-
obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office/,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
kreatywność,
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
przygotowanie i prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
-
udział w pracach komisji przetargowych, rozliczanie finansowe zadań, prowadzenie nadzoru nad wykonaniem zadań, w tym kontrole terenu budowy i udział w odbiorach,
-
przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie,
6. Odpowiedzialność pracownika:
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
-
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku nie przekroczył 6%,
-
pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,
-
kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
8.Wymagane dokumenty:
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika /Dz .U. nr 62, poz. 286 ze zm./,
-
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz.1458/
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 06.04.2012 roku do godziny 14.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
22 mar 2012
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
22 mar 2012, godz. 12:54
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
22 mar 2012, godz. 12:55