Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Lęborku.


Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

 

  1. Stanowisko pracy :

 

podinspektor w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji;

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. bezpośredni kontakt z wykonawcami zamówień oraz kontrole terenu budowy.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe techniczne,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie o profilu budowlanym, sanitarnym lub ochrony środowiska,

  2. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office/,

  3. umiejętność pracy w zespole,

  4. kreatywność,

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. przygotowanie i prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych

  2. udział w pracach komisji przetargowych, rozliczanie finansowe zadań, prowadzenie nadzoru nad wykonaniem zadań, w tym kontrole terenu budowy i udział w odbiorach,

  3. przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie,

 

6. Odpowiedzialność pracownika:

 

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.

  2. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku nie przekroczył 6%,

  2. pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję,

  3. kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8.Wymagane dokumenty:

 

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika /Dz .U. nr 62, poz. 286 ze zm./,

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  5. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz.1458/

  7. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie ds. Planowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Gospodarki Miejskiej i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 06.04.2012 roku do godziny 14.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
22 mar 2012

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
22 mar 2012, godz. 12:54

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
22 mar 2012, godz. 12:55