Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w referacie ds. sprzedaży mienia komunalnego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w referacie ds. sprzedaży mienia komunalnego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
1. Wymagania niezbędne :
a/ wykształcenie wyższe,
lub
b/ wykształcenie średnie i staż pracy minimum 3 lata
-
Wymagania dodatkowe:
a/ preferowany profil wykształcenia wyższego lub podyplomowego - gospodarka nieruchomościami, administracja, prawo, techniczne
b/ preferowany staż pracy w administracji z doświadczeniem w gospodarce nieruchomościami,
c/ umiejętność obsługi komputera,
predyspozycje osobowościowe:
- uczciwość, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizowanie spraw dotyczących obrotu nieruchomościami,
- realizowanie spraw z zakresu zamówień publicznych,
- przygotowywanie potrzebnej dokumentacji od podstaw do zbycia nieruchomości,
- analiza otrzymanych materiałów pod względem zgodności z przepisami prawa.
- prowadzenie postępowań administracyjnych
.
-
Odpowiedzialność pracownika:
- pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.
- dotycząca zachowania dyscypliny finansów publicznych
-
Wymagane dokumenty:
a/ życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
b/ list motywacyjny,
c/ oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d/ oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/oświadczam, że nie byłam/ byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
e/ oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
f/ oryginały lub kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
g/ oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika /Dz .U.nr 62, poz.286 ze zm./,
h/ oryginały lub kserokopie świadectw pracy,
i/ oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz.U.z 2002 r Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późn.zm./
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „ Nabór na podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 01.09.2008 roku do godziny 16.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Dokumenty wymienione w punkcie 5 a,b,d,e,g,i powinny być opatrzone datą sporządzenia i podpisane przez składającego ofertę.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
14 sie 2008
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
14 sie 2008, godz. 10:21
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
14 sie 2008, godz. 10:23