Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie Budżetu i Rachunkowości w Urzędzie Miejskim w Lęborku.

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

  1. Stanowisko pracy :

podinspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie Budżetu i Rachunkowości;

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, Microsoft Office, specjalistyczne programy PŁATNIK, KALI, telefon stacjonarny,

  7. bezpośredni kontakt z pracownikami urzędów zewnętrznych m.in. Urząd Skarbowy, Urząd Statystyczny, ZUS,

  8. bezpośredni kontakt z pracownikami innych wydziałów i referatów urzędu.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe o profilu: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie Budżetu i Rachunkowości,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym,

  2. preferowany co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku związanym z finansami,

  3. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,

  4. rzetelność, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,

  5. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office, programy PŁATNIK, KALI, poczta elektroniczna/,

  6. znajomość przepisów prawa w zakresie naliczania wynagrodzeń, zasiłków, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków,

  2. naliczanie składek ZUS,

  3. naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,

  4. sprawozdawczość i planowanie wydatków.

6. Odpowiedzialność pracownika:

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8.Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie Budżetu i Rachunkowości w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.”

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie Budżetu i Rachunkowości w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 04 czerwca 2018 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

Burmistrz Miasta Lęborka

Witold Namyślak

www.wybierzlebork.pl 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
18 maj 2018

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
18 maj 2018, godz. 12:46

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
18 maj 2018, godz. 12:47