Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTORA w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami w Urzędzie Miejskim w Lęborku


Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14,

84-300 Lębork.

  1. Stanowisko pracy :

PODINSPEKTOR w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami;

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. bezpośredni kontakt z pracownikami urzędów zewnętrznych m.in. Starostwa Powiatowego w Lęborku, Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w Lęborku, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku,

  7. bezpośredni kontakt z funkcjonariuszami Straży Miejskiej oraz pracownikami innych wydziałów urzędu.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe o profilu prawo, administracja, ochrona środowiska, rolnictwo, energetyka,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,

  2. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office/,

  3. komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność prowadzenia rzeczowych rozmów z wnioskodawcami, stanowczość, poszukiwanie rozwiązań trudnych tematów w możliwych dostępnych źródłach,

  4. znajomość przepisów prawa wynikających z n.w. ustaw: prawo ochrony środowiska, ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo energetyczne, o ochronie zwierząt, kodeks postępowania administracyjnego.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań związanych z wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

  2. dofinansowania na wymianę źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z pozyskiwaniem środków finansowych na ten cel,

  3. gospodarka niskoemisyjna w gminie, ochrona powietrza,

  4. ochrona zwierząt i przed zwierzętami,

  5. ochrona przed hałasem,

  6. prowadzenie dokumentacji elektronicznej i papierowej,

  7. udostępnianie informacji o środowisku,

  8. prowadzenie strategicznych ocen oddziaływania na środowisko,

  9. tworzenie uchwał rady w zakresie prowadzonych spraw,

  10. sprawozdawczość wymagana dla zakresu prowadzonych spraw.

6. Odpowiedzialność pracownika:

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego

  2. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy prawo ochrony środowiska, ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8.Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 20 lutego 2017 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
03 lut 2017

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
03 lut 2017, godz. 09:55

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
03 lut 2017, godz. 09:55