Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Radcy Prawnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Radcy Prawnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku
1.Wymagania niezbędne ;
- wpis na listę radców prawnych i złożone ślubowanie,
- korzystanie w pełni z praw publicznych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- nieskazitelny charakter swym dotychczasowym zachowaniem
daje rękojmię prawidłowego wykonywania zawodu radcy prawnego.
2. Obligatoryjne uprawnienia;
-świadczenie pomocy prawnej dla Urzędu Miejskiego w Lęborku.
3. Predyspozycje osobowościowe;
-staranność wynikająca z wiedzy prawniczej oraz zasad etyki radcy prawnego.
4.Umiejętności zawodowe;
- zgodnie z ustawą o radcach prawnych.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
zadania główne:
- udzielanie porad i konsultacji prawnych,
- sporządzanie opinii prawnych,
- opracowywanie projektów aktów prawnych,
- występowanie przed sądami i urzędami/ zastępstwo prawne i procesowe/.
zadania pomocnicze;
- inne wynikające z ustawy o radcach prawnych.
zakres i stopień samodzielności na stanowisku;
- zgodnie z ustawą o radach prawnych.
6. Odpowiedzialność pracownika;
- zgodnie z ustawą o radcach prawnych, kodeksem pracy.
7. Wymagane dokumenty;
a/ życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej,
b/ list motywacyjny,
c /oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d/ oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany / nazwisko i
imię, adres zamieszkania/oświadczam, że nie byłam/ byłem karany za przestępstwa
popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko
mojej osobie”,
e/ oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan
zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy w Urzędzie Miejskim w Lęborku na stanowisku radcy prawnego”,
f/ oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru
określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika / Dz. U. nr 62, poz.286ze zm./,
g/ oryginał lub kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu radcy prawnego / wpis na listę radców prawnych/,
h/ oryginały lub kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
i/ oryginały lub kserokopie świadectw pracy,
j/ oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych” /Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926/oraz ustawą z dnia 22.03.1990r o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1593 z późn. zm./.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej / okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Radcy Prawnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 02.05.2008 roku do godziny 15.30” / liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Dokumenty wymienione w punkcie 7 a,b,d,e,f,j powinny być opatrzone datą sporządzenia i podpisane przez składającego ofertę .
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www. lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
18 kwi 2008
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
18 kwi 2008, godz. 09:52
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
18 kwi 2008, godz. 09:52