Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referent w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku.


Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku,

ul. Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lęborku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:

- referent

  1. Wymagania niezbędne :

  1. Obywatelstwo polskie;

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;

  3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego;

  4. Nieposzlakowana opina;

  5. Wykształcenie minimum średnie;

  6. Praktyczna umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;

  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowany co najmniej roczny staż na takim samym lub podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem spraw, dotyczących funkcjonowania Gminnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;

  2. znajomość przepisów prawnych z zakresu:

  • ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

  • ustawa 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

  • ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

  • ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,

  • ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,

  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 2008 r. o pracownikach samorządowych

  1. komunikatywność

  2. wysoka kultura osobista

  3. sprawna i efektywna organizacja pracy

  4. umiejętność pracy w zespole

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Koordynacja prac Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, obejmuje m. in.:

    1. Procedurę postępowania w zakresie wniosków o podjęcie czynności zmierzających do zobowiązywania osób uzależnionych od alkoholu do podjęcia leczenia odwykowego,

    2. Współpraca z instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań m.in.: Policją, Prokuraturą, Sądem, a także komórek organizacyjnych działających w strukturze Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,

    3. Obsługa administracyjna Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (m.in. prowadzenie dokumentacji z posiedzeń, powiadamianie członków Komisji o posiedzeniach Komisji, prowadzenie korespondencji),

    4. Współpraca z Pełnomocnikiem Burmistrza Miasta ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii,

    5. Prowadzenie rejestru spraw skierowanych od MKRPA,

    6. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku

Wymiar czasu pracy: Pełny etat

Termin rozpoczęcia pracy: kwiecień 2017 r.

Miejsce pracy: Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3, Lębork

  1. Rekrutacja i zatrudnienie osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku przekroczył 6%.

  1. Wymagane dokumenty

a) życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

b) list motywacyjny,

c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e) oświadczenie kandydata o niekaralności i dobrym stanie zdrowia,

f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

g) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

h) oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 112) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3 lub pocztą na adres MOPS-u w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent.”

Termin składania dokumentów do dnia 24.03.2017 r. do godz. 15.00 - liczy się data, godzina wpływu do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku.

Aplikacje, które wpłyną do MOPS-u po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.lebork.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku ul. Wyszyńskiego 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys/CV z uwzględnieniem kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych”.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
09 mar 2017

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
09 mar 2017, godz. 14:29

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
09 mar 2017, godz. 14:29