Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referent w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku,
ul. Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lęborku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
- referent
Wymagania niezbędne :
Obywatelstwo polskie;
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego;
Nieposzlakowana opina;
Wykształcenie minimum średnie;
Praktyczna umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
Preferowany co najmniej roczny staż na takim samym lub podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem spraw, dotyczących funkcjonowania Gminnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
znajomość przepisów prawnych z zakresu:
ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
ustawa 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
ustawa z dnia 27 sierpnia 2008 r. o pracownikach samorządowych
komunikatywność
wysoka kultura osobista
sprawna i efektywna organizacja pracy
umiejętność pracy w zespole
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Koordynacja prac Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, obejmuje m. in.:
Procedurę postępowania w zakresie wniosków o podjęcie czynności zmierzających do zobowiązywania osób uzależnionych od alkoholu do podjęcia leczenia odwykowego,
Współpraca z instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań m.in.: Policją, Prokuraturą, Sądem, a także komórek organizacyjnych działających w strukturze Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
Obsługa administracyjna Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (m.in. prowadzenie dokumentacji z posiedzeń, powiadamianie członków Komisji o posiedzeniach Komisji, prowadzenie korespondencji),
Współpraca z Pełnomocnikiem Burmistrza Miasta ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii,
Prowadzenie rejestru spraw skierowanych od MKRPA,
Wykonywanie innych poleceń zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Termin rozpoczęcia pracy: kwiecień 2017 r.
Miejsce pracy: Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3, Lębork
Rekrutacja i zatrudnienie osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty
a) życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) oświadczenie kandydata o niekaralności i dobrym stanie zdrowia,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
h) oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 112) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3 lub pocztą na adres MOPS-u w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent.”
Termin składania dokumentów do dnia 24.03.2017 r. do godz. 15.00 - liczy się data, godzina wpływu do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku.
Aplikacje, które wpłyną do MOPS-u po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.lebork.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku ul. Wyszyńskiego 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys/CV z uwzględnieniem kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych”.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
09 mar 2017
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
09 mar 2017, godz. 14:29
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
09 mar 2017, godz. 14:29