Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku,
ul. Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lęborku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
- specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Wymagania niezbędne :
Obywatelstwo polskie;
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego;
Nieposzlakowana opina;
Wykształcenie wyższe i co najmniej 4 lata stażu pracy;
Praktyczna umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
Preferowany co najmniej roczny staż na takim samym lub podobnym stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi
znajomość przepisów prawnych z zakresu:
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,
ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
ustawa z dnia 27sierpnia 2009 r. finansach publicznych,
ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
ustawa z dnia 27 sierpnia 2008 r. o pracownikach samorządowych
umiejętność:
- interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących zamówień publicznych,
- analitycznego myślenia,
- sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
- pracy w zespole,
- skrupulatność, odpowiedzialność, samodyscyplina, asertywność, konsekwentność, komunikatywność, terminowość, odporność na stres, sumienność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych w szczególności należy:
prowadzenie spraw administracyjno - gospodarczych,
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem całości obiektów zarządzanych przez Kierownika Ośrodka,
kontrola zleconych przez MOPS w Lęborku usług opiekuńczych,
zakup pieczątek i pieczęci urzędowych, prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych oraz likwidacja pieczęci wycofanych z użytkowania,
dokonywanie zakupów (artykułów papierniczych, środków czystości, mebli, druków i innych artykułów na potrzeby Ośrodka) oraz ich rozdział pracownikom Ośrodka,
czuwanie nad prawidłowym sporządzaniem spisów inwentaryzacyjnych,
organizowanie i nadzór nad wszelkiego typu remontami zaplanowanymi na dany rok,
prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
prowadzenie całokształtu prac związanych z organizowaniem prac społeczno-użytecznych,
opisywanie dokumentów księgowych w zakresie celowości zakupów,
klasyfikowanie wydatków strukturalnych,
administrowanie strony internetowej ośrodka,
rozliczanie odpłatności klientów za usługi opiekuńcze na podstawie wydanych decyzji,
nadzór i koordynowanie pracy pracowników obsługi,
rozliczanie wpłat za usługi opiekuńcze oraz prowadzenie postępowań egzekucyjnych wobec dłużników usług opiekuńczych.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Termin rozpoczęcia pracy: lipiec 2018 r.
Miejsce pracy: Budynek piętrowy bez windy, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3, Lębork
Rekrutacja i zatrudnienie osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty
a) życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) oświadczenie kandydata o niekaralności i dobrym stanie zdrowia,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
h) oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys/CV z uwzględnieniem kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych”.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 112) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3 lub pocztą na adres MOPS-u w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych.”
Termin składania dokumentów do dnia 07.06.2018 r. do godz. 15.00 - liczy się data, godzina wpływu do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku.
Aplikacje, które wpłyną do MOPS-u po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.lebork.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku ul. Wyszyńskiego 3.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
23 maj 2018
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
23 maj 2018, godz. 14:52
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
23 maj 2018, godz. 14:52