Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku - inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego.

Ogłoszenie

 

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

  1. Stanowisko pracy :

inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego;

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. osobista, komputerowa i telefoniczna obsługa klientów USC.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne bądź wykształcenie wyższe magisterskie i ukończone studia podyplomowe w zakresie administracji,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

 

  1. preferowany co najmniej 3 letni staż pracy w administracji na stanowisku urzędniczym,

  2. preferowany co najmniej 2 letni staż pracy w USC,

  3. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office, PB_USC, ŹRÓDŁO/,

  4. komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami, kreatywność,

  5. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,

  6. znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, Ustawa Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. dokonywanie bieżącej komputerowej rejestracji aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,

  2. komputerowa aktualizacja aktów stanu cywilnego,

  3. przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego i decyzji administracyjnych,

  4. dokonywanie migracji aktów stanu cywilnego do bazy aktów BUSC,

  5. włączanie do archiwalnych akt zbiorowych dokumentów związanych z ich aktualizacją,

  6. prowadzenie rejestru pism wpływających do USC,

  7. sporządzanie comiesięcznych sprawozdań statystycznych

 

6. Odpowiedzialność pracownika:

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego

  2. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8.Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 16 lutego 2015 roku do godziny 15.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
30 sty 2015

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
30 sty 2015, godz. 11:29

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
30 sty 2015, godz. 12:28