Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku - inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
-
Stanowisko pracy :
inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
-
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,
-
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
-
osobista, komputerowa i telefoniczna obsługa klientów USC.
3. Wymagania niezbędne :
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne bądź wykształcenie wyższe magisterskie i ukończone studia podyplomowe w zakresie administracji,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
-
preferowany co najmniej 3 letni staż pracy w administracji na stanowisku urzędniczym,
-
preferowany co najmniej 2 letni staż pracy w USC,
-
obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office, PB_USC, ŹRÓDŁO/,
-
komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami, kreatywność,
-
zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
-
znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, Ustawa Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
dokonywanie bieżącej komputerowej rejestracji aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
-
komputerowa aktualizacja aktów stanu cywilnego,
-
przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego i decyzji administracyjnych,
-
dokonywanie migracji aktów stanu cywilnego do bazy aktów BUSC,
-
włączanie do archiwalnych akt zbiorowych dokumentów związanych z ich aktualizacją,
-
prowadzenie rejestru pism wpływających do USC,
-
sporządzanie comiesięcznych sprawozdań statystycznych
6. Odpowiedzialność pracownika:
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
-
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8.Wymagane dokumenty:
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 16 lutego 2015 roku do godziny 15.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
30 sty 2015
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
30 sty 2015, godz. 11:29
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
30 sty 2015, godz. 12:28