Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, na stanowisko "podinspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14,
84-300 Lębork.
-
Stanowisko pracy :
podinspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
-
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,
-
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
-
wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, Microsoft Office, specjalistyczne programy podatkowe, telefon stacjonarny,
-
osobista i telefoniczna obsługa podatników,
-
kontakty z innymi organami podatkowymi.
3. Wymagania niezbędne :
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe o profilu: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
-
preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
-
zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
-
obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office, poczta elektroniczna/,
-
umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami,
-
znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, podatków i opłat lokalnych.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
wymiar i ewidencja księgowa podatków od środków transportowych (samochody ciężarowe, ciągniki siodłowe i balastowe, przyczepy i naczepy oraz autobusy),
-
prowadzenie ewidencji opłaty skarbowej,
-
sporządzanie decyzji w przypadku powstania zaległości,
-
prowadzenie postępowań w sprawach wniosków o ulgi, sporządzanie dokumentacji sprawozdawczości w tym zakresie,
-
prowadzenie kontroli oraz obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw.
6. Odpowiedzialność pracownika:
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie
z przepisami Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
-
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8.Wymagane dokumenty:
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.”
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 19 sierpnia 2019 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Burmistrz Miasta Lęborka
Witold Namyślak
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
01 sie 2019
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
01 sie 2019, godz. 13:32
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
12 sie 2019, godz. 13:12