Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, na stanowisko "podinspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych.

 

 

 

 

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14,

84-300 Lębork.

 

  1. Stanowisko pracy :

 

podinspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych;

 

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, Microsoft Office, specjalistyczne programy podatkowe, telefon stacjonarny,

  7. osobista i telefoniczna obsługa podatników,

  8. kontakty z innymi organami podatkowymi.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe o profilu: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

 

  1. preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,

  2. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,

  3. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office, poczta elektroniczna/,

  4. umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami,

  5. znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, podatków i opłat lokalnych.

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. wymiar i ewidencja księgowa podatków od środków transportowych (samochody ciężarowe, ciągniki siodłowe i balastowe, przyczepy i naczepy oraz autobusy),

  2. prowadzenie ewidencji opłaty skarbowej,

  3. sporządzanie decyzji w przypadku powstania zaległości,

  4. prowadzenie postępowań w sprawach wniosków o ulgi, sporządzanie dokumentacji sprawozdawczości w tym zakresie,

  5. prowadzenie kontroli oraz obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw.

 

 

 

 

 

 

6. Odpowiedzialność pracownika:

 

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie

z przepisami Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych.

 

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8.Wymagane dokumenty:

 

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Referacie ds. Podatkowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 19 sierpnia 2019 roku do godziny 14.30 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

 

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

 

Burmistrz Miasta Lęborka

Witold Namyślak

www.wybierzlebork.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
01 sie 2019

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
01 sie 2019, godz. 13:32

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
12 sie 2019, godz. 13:12