Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
-
Stanowisko pracy :
PODINSPEKTOR w Wydziale Organizacyjnym;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
-
umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
-
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
-
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, pakiet Microsoft Office i Open Office, Legislator.
3. Wymagania niezbędne :
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe o profilu administracja,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Organizacyjnym,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
-
preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,
-
obsługa komputera pakiet Microsoft Office i Open Office, Legislator,
-
komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność prowadzenia rzeczowych rozmów, stanowczość,
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Obsługa administracyjno-biurowa Sekretarza Miasta,
-
przygotowywanie zarządzeń Burmistrza Miasta,
-
przygotowywanie pism okólnych dotyczących funkcjonowania Urzędu Miejskiego,
-
sporządzanie zestawień i analiz z zakresu prowadzonych spraw,
-
prowadzenie zbiorów zarządzeń Burmistrza Miasta,
-
prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej,
-
prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków Radnych Miejskich, wniosków komisji Rady Miejskiej,
-
prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzanych kontroli wewnętrznych,
-
uczestniczenie w pracach zespołów powoływanych przez Burmistrza,
-
przekazywanie aktów prawa miejscowego do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego,
-
zamieszczanie na przedmiotowej stronie BIP zarządzeń, uchwał i innych dokumentów.
6. Odpowiedzialność pracownika:
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego
-
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
-
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8.Wymagane dokumenty:
-
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
-
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 20 października 2017 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Witold Namyślak
Burmistrz Miasta Lęborka
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
05 paź 2017
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
05 paź 2017, godz. 09:09
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
12 paź 2017, godz. 14:52