Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

  1. Stanowisko pracy :

PODINSPEKTOR w Wydziale Organizacyjnym;

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,

  4. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  5. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,

  6. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, pakiet Microsoft Office i Open Office, Legislator.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe o profilu administracja,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Organizacyjnym,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w administracji,

  2. obsługa komputera pakiet Microsoft Office i Open Office, Legislator,

  3. komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność prowadzenia rzeczowych rozmów, stanowczość,

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa administracyjno-biurowa Sekretarza Miasta,

  2. przygotowywanie zarządzeń Burmistrza Miasta,

  3. przygotowywanie pism okólnych dotyczących funkcjonowania Urzędu Miejskiego,

  4. sporządzanie zestawień i analiz z zakresu prowadzonych spraw,

  5. prowadzenie zbiorów zarządzeń Burmistrza Miasta,

  6. prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej,

  7. prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków Radnych Miejskich, wniosków komisji Rady Miejskiej,

  8. prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzanych kontroli wewnętrznych,

  9. uczestniczenie w pracach zespołów powoływanych przez Burmistrza,

  10. przekazywanie aktów prawa miejscowego do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego,

  11. zamieszczanie na przedmiotowej stronie BIP zarządzeń, uchwał i innych dokumentów.

6. Odpowiedzialność pracownika:

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego

  2. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.

7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

8.Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 20 października 2017 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.

Witold Namyślak

Burmistrz Miasta Lęborka

www.wybierzlebork.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
05 paź 2017

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
05 paź 2017, godz. 09:09

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
12 paź 2017, godz. 14:52