Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14,
84-300 Lębork.
Stanowisko pracy :
podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności;
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
pełny wymiar czasu pracy,
umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,
pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, programy RADIX ELUD+, Microsoft Office, telefon stacjonarny, czytniki kart kryptograficznych,
osobista, komputerowa i telefoniczna obsługa klientów Referatu.
3. Wymagania niezbędne :
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
wykształcenie wyższe,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym,
zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,
obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office, poczta elektroniczna/,
umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami,
znajomość przepisów prawa w zakresie administracji publicznej.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
przyjmowanie i opracowywanie wniosków o wydanie dowodów osobistych w module RDO aplikacji űRÓDŁO,
realizacja zleceń unieważniania dowodów osobistych w module RDO aplikacji űRÓDŁO,
realizacja zleceń usuwania niezgodności w module RDO aplikacji űRÓDŁO,
udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych,
przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego i wydawanie zaświadczeń w tym zakresie,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,
sporządzanie sprawozdań,
przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w zakresie dowodów osobistych i prowadzonych postępowań administracyjnych do archiwum urzędu.
6. Zadania okresowe:
aktualizowanie spisów osób uprawnionych do udziału w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP,
w wyborach Prezydenta RP, w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz w wyborach wójta, burmistrza i prezydenta miasta, w wyborach do Parlamentu Europejskiego oraz referendach.
7. Odpowiedzialność pracownika:
pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy,
8. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
9.Wymagane dokumenty:
oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 23 lipca 2015 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
08 lip 2015
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
08 lip 2015, godz. 12:40
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
08 lip 2015, godz. 12:40