Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14,

84-300 Lębork.

  1. Stanowisko pracy :

podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności;

2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,

  2. pełny wymiar czasu pracy,

  3. umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,

  4. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze budynku,

  5. pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

  6. wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, programy RADIX ELUD+, Microsoft Office, telefon stacjonarny, czytniki kart kryptograficznych,

  7. osobista, komputerowa i telefoniczna obsługa klientów Referatu.

3. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

  3. wykształcenie wyższe,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym - podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym,

  2. zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa,

  3. obsługa komputera /pakiet Windows Office i Open Office, poczta elektroniczna/,

  4. umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami,

  5. znajomość przepisów prawa w zakresie administracji publicznej.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie i opracowywanie wniosków o wydanie dowodów osobistych w module RDO aplikacji űRÓDŁO,

  2. realizacja zleceń unieważniania dowodów osobistych w module RDO aplikacji űRÓDŁO,

  3. realizacja zleceń usuwania niezgodności w module RDO aplikacji űRÓDŁO,

  4. udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych,

  5. przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego i wydawanie zaświadczeń w tym zakresie,

  6. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,

  7. sporządzanie sprawozdań,

  8. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w zakresie dowodów osobistych i prowadzonych postępowań administracyjnych do archiwum urzędu.

6. Zadania okresowe:

aktualizowanie spisów osób uprawnionych do udziału w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP,

w wyborach Prezydenta RP, w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz w wyborach wójta, burmistrza i prezydenta miasta, w wyborach do Parlamentu Europejskiego oraz referendach.

7. Odpowiedzialność pracownika:

  1. pracownik ponosi odpowiedzialność porządkową i odpowiedzialność dyscyplinarną zgodnie z przepisami Kodeksu pracy,

8. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych

  1. w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,

9.Wymagane dokumenty:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  2. życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.

  6. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”

  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych.

  8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Referacie Ewidencji Ludności w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 23 lipca 2015 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.

Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
08 lip 2015

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
08 lip 2015, godz. 12:40

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
08 lip 2015, godz. 12:40