Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Ogłoszenie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku.
Wymagania niezbędne :
wykształcenie - wyższe administracyjne lub prawne
Wymagania dodatkowe:
a/ 4 letni staż pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich
samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych
jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gminy
oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach związków jednostek
samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
biurach jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego lub służbie
cywilnej, służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub w innych urzędach
państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub na kierowniczych
stanowiskach państwowych,
b/ nieposzlakowana opinia,
c/ predyspozycje osobowościowe;
- zdolność rozwiązywania problemów prawnych, umiejętność pracy z interesantami,
predyspozycje do wystąpień publicznych,
d/ umiejętności zawodowe;
- biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania komputerowego pakietu
Office, Open Office, obsługa urządzeń biurowych, znajomość podstawowych aktów
prawnych niezbędnych do pracy w administracji i związanych ze specyfiką
funkcjonowania USC,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
zadania główne:
- rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów,
- sporządzanie aktów stanu cywilnego i ich bieżąca aktualizacja,
-wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu
cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o zmianie imion i nazwisk,
- udzielanie ślubów, organizowanie uroczystości jubileuszów długoletniego pożycia
małżeńskiego,
zadania pomocnicze:
- wydawanie zaświadczeń,
- sporządzanie statystyki,
zadania okresowe:
- przekazywanie sprawozdań do GUS
zakres i stopień samodzielności na stanowisku:
- duża samodzielność w ramach uprawnień, a w czasie zastępowanie kierownika - pełna
4. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys,
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d/ kserokopie świadectw pracy,
e/ oświadczenie kandydata o niekaralności,
f/ oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia,
f/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
g/ oryginał kwestionariusza osobowego.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej / okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „ Nabór na stanowisko urzędnicze Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 01.03.2007 roku do godziny 15.30 / liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www. lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, powinny być podpisane oraz opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych” / Dz.U. z 2002r Nr 101,poz.926/ oraz ustawą z dnia 22.03.1990r o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz.1593 z późń. zm./
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
15 lut 2007
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
15 lut 2007, godz. 15:33
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
15 lut 2007, godz. 15:33