Ogłoszenie o o naborze na dwa wolne stanowiska urzędnicze - PODINSPEKTOR w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku
Ogłoszenie
o naborze na dwa wolne stanowiska urzędnicze
Burmistrz Miasta Lęborka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na dwa wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.
-
Dwa stanowiska pracy : PODINSPEKTOR w Biurze Rady Miejskiej
w Urzędzie Miejskim w Lęborku
2. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
- pełny wymiar czasu pracy,
- umowa o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu, zawarta będzie kolejna umowa- na czas nieokreślony,
- praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku bez windy,
- pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, drukarka, niszczarka , urządzenie rejestrujące obraz i dźwięk, Microsoft Office, SIDAS Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją EZD, Edytor Aktów Prawnych LEGISLATOR, System Rada wspomagający pracę Biura Rady i Radnych, telefon stacjonarny.
- bezpośredni kontakt: Przewodniczący Rady, radni Rady Miejskiej oraz pracownicy Urzędu Miejskiego w Lęborku
3. Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub średnie i trzyletni staż pracy
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – podinspektor w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych i urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk,
- biegła znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office i Open Office,
- znajomość przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Statut Miasta Lęborka,
- umiejętność sporządzania pism urzędowych
- dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie całości spraw związanych z obsługą Rady i stałych komisji Rady, w tym m.in. przygotowywanie projektów uchwał, których wnioskodawcą jest Przewodniczący Rady lub komisja stała Rady,
- przekazywanie do Zespołu ds. BIP wszystkich dokumentów podlegających publikacji, związanych ze stanowiskiem pracy, celem zamieszczenia na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego,
- wykonywanie zadań kancelaryjno-biurowych w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady,
- załatwienie spraw związanych z podróżami służbowymi radnych,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych,
- prowadzenie kalendarza spotkań Przewodniczacego Rady,
- obsługa systemu RADA wspomagającego pracę Rady, w szczególności w zakresie wprowadzanie wniosków i interpelacji radnych do systemu oraz treści udzelanych odpowiedzi,
- zapewnienie obsługi techniczno-organizacyjnej sesji Rady i posiedzeń komisji, w tym sporządzania protokołów z sesji i posiedzeń komisji,
- obsługa systemu do głosowania radnych,
- obsługa urządzeń nagrywających obraz i dźwięk w trakcie sesji Rady,
- obsługa urządzeń zapewniających transmisję sesji Rady,
- przekazywanie do realizacji uchwał podjętych przez Radę,
- udostępnianie informacji publicznej,
- udzielanie informacji interesantom,
- prowadzenie rejestrów: skarg wpływających do Rady, uchwał, korespondencji,
- przekazywanie uchwał do publikacji w Dz. U. Województwa Pomorskiego, przekazywanie podjętych uchwał do RIO oraz nadzoru.
6. Odpowiedzialność pracownika:
zgodnie z kodeksem pracy i ustawą o pracownikach samorządowych.
7. Rekrutacja i zatrudnianie osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lęborku przekroczył 6%,
8. Wymagane dokumenty:
-
- oryginał kwestionariusza osobowego, osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- życiorys z uwzględnieniem kariery zawodowej, list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Ja niżej podpisany /nazwisko i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem sprawa karna przeciwko mojej osobie”.
- oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: „Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku podinspektor w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku.”
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR (UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.”
-
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej /okienko Nr 1/ w Urzędzie Miejskim w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze podinspektor w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Lęborku” w terminie do dnia 21.05.2021 roku do godziny 15.00 /liczy się data i godzina wpływu do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego/.
Oferty które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty które nie będą posiadały wyżej określonych podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.lebork.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14.
Burmistrz Miasta Lęborka
Witold Namyślak
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patryk Buszman Data wytworzenia:
07 maj 2021
Osoba dodająca informacje
Patryk Buszman Data publikacji:
07 maj 2021, godz. 14:21
Osoba aktualizująca informacje
Patryk Buszman Data aktualizacji:
07 maj 2021, godz. 14:21