Projekt Uchwały RM nr 2
Uchwała Nr .....................................
Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia ...........................................
w sprawie: zmian w uchwale nr XXXII - 277/2004 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 23 grudnia 2004 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2005 rok.
Na podstawie: art. 18 ust. 2 pkt 4 i 9 lit.c, d, i, oraz art. 58 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz.U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz art.52 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych /tekst jednolity z 2003 roku Dz.U. Nr 15 poz. 148 z późn.zm./
uchwala się, co następuje:
§ 1
Dokonuje się zwiększenia dochodów i wydatków budżetu miasta na 2005 rok zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2
Dokonuje się zmniejszenia i przeniesienia dochodów budżetu miasta na 2005 rok zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.
§ 3
Dokonuje się zmniejszenia i przeniesienia wydatków budżetu miasta na 2005 rok zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 4
Budżet miasta na 2005 rok ulega zmianie i wynosi:
Dochody kwota 64.059.973,91 zł
w tym dotacje na zadania zlecone 9.405.185,00 zł
Wydatki kwota 69.320.336,00 zł
w tym wydatki na zadania zlecone 9.405.185,00 zł
i zamyka się deficytem w wysokości 5.260.362,09 zł
§ 5
Zestawienie źródeł przychodów i rozchodów związanych z finansowaniem deficytu określa załącznik nr 4 do niniejszej uchwały.
§ 6
Załącznik nr 7 do uchwały nr XXXII-277/2004 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 23 grudnia 2004 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2005 rok p.n. “Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2005 rok” otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.
§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka.
§ 8
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.
Załącznik nr 1
do Uchwały Nr ......................... Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia .......................................
ZWIĘKSZENIE DOCHODÓW I WYDATKÓW
BUDŻETU MIASTA NA 2005 ROK
Dz. |
Rozdz |
§ |
Nazwa |
dochody |
wydatki |
700 |
|
|
GOSPODARKA MIESZKANIOWA |
|
132.980,00 |
|
70005 |
|
Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
|
132.980,00 |
|
|
6060 |
Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
132.980,00 |
756 |
|
|
DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM |
132.980,00 |
|
|
75615 |
|
Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jedn. organizacyjnych |
132.980,00 |
|
|
|
0310 |
Podatek od nieruchomości |
112.852,00 |
|
|
|
0910 |
Odsetki od nieterminowych wpłat z tyt. podatków i opłat |
20.128,00 |
|
801 |
|
|
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
154.675,91 |
4.000,00 |
|
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
4.000,00 |
4.000,00 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątk. |
4.000,00 |
|
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
|
4.000,00 |
|
80110 |
|
Gimnazja |
150.675,91 |
|
|
|
8538 |
Środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej przeznaczone na finansowanie programów i projektów realizowanych przez jednostki sektora finansów publicznych |
150.675,91 |
|
851 |
|
|
OCHRONA ZDROWIA |
4.871 |
4.871 |
|
85195 |
|
Pozostała działalność |
4.871 |
4.871 |
|
|
2708 |
Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin , powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł |
4.871 |
|
|
|
4218 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
|
4.871 |
Razem |
292.526,91 |
141.851,00 |
Załącznik nr 2
do Uchwały Nr ......................... Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia ........................................
ZMNIEJSZENIE I PRZENIESIENIE DOCHODÓW
BUDŻETU MIASTA NA 2005 ROK
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Nazwa |
Zwiększenie |
Zmniejszenie |
700 |
|
|
GOSPODARKA MIESZKANIOWA |
10.000 |
70.000 |
|
70005 |
|
Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
10.000 |
70.000 |
|
|
0470 |
Wpływy z opłat za zarząd.użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości |
|
30.000 |
|
|
0760 |
Wpływy z tyt.przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności |
|
30.000 |
|
|
0920 |
Pozostałe odsetki |
|
10.000 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
10.000 |
|
756 |
|
|
DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM |
48.000 |
460.000 |
|
75601 |
|
Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych |
|
20.000 |
|
|
0350 |
Podatek od działalności gospodarczej os. fizycznych opłacany w formie karty podatkowej |
|
20.000 |
|
75615 |
|
Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jedn. organizacyjnych |
40.000 |
80.000 |
|
|
0340 |
Podatek od środków transportowych |
|
50.000 |
|
|
0500 |
Podatek od czynności cywilnoprawnych |
|
30.000 |
|
|
0910 |
Odsetki od nieterminowych wpłat z tyt. podatków i opłat |
40.000 |
|
|
75616 |
|
Wpływy z podatku rolnego, leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatków od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych |
8.000 |
360.000 |
|
|
0310 |
Podatek od nieruchomości |
|
250.000 |
|
|
0340 |
Podatek od środków transportowych |
|
70.000 |
|
|
0450 |
Wpływy z opłaty administracyjnej |
8.000 |
|
|
|
0910 |
Odsetki od nieterminowych wpłat z tyt. podatków i opłat |
|
40.000 |
758 |
|
|
RÓŻNE ROZLICZENIA |
|
12.990 |
|
75814 |
|
Różne rozliczenia finansowe |
|
12.990 |
|
|
2701 |
Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł |
|
12.990 |
801 |
|
|
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
8.000 |
5.000 |
|
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
8.000 |
5.000 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych |
5.000 |
|
|
|
0830 |
Wpływy z usług |
|
5.000 |
|
|
0920 |
Pozostałe odsetki |
3.000 |
|
851 |
|
|
OCHRONA ZDROWIA |
10.029 |
|
|
85195 |
|
Pozostała działalność |
10.029 |
|
|
|
2708 |
Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł |
10.029 |
|
853 |
|
|
POZOSTAŁE ZADANIA W ZAKRESIE POLITYKI SPOŁECZNEJ |
2.961 |
|
|
85395 |
|
Pozostała działalność |
2.961 |
|
|
|
2708 |
Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł |
2.961 |
|
900 |
|
|
GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA |
76.500 |
|
|
90001 |
|
Gospodarka ściekowa i ochrona wód |
76.500 |
|
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych |
76.500 |
|
926 |
|
|
KULTURA FIZYCZNA I SPORT |
13.000 |
83.000 |
|
92604 |
|
Instytucje kultury fizycznej |
13.000 |
83.000 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych |
3.000 |
|
|
|
0830 |
Wpływy z usług |
|
78.000 |
|
|
0960 |
Otrzymane spadki,zapisy i darowizny |
|
5.000 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
10.000 |
|
razem |
168.490 |
630.990 |
Załącznik nr 3
do Uchwały Nr ......................... Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia ........................................
ZMNIEJSZENIE I PRZENIESIENIE WYDATKÓW BUDŻETU MIASTA NA 2005 ROK
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Nazwa |
Zwiększenie |
Zmniejszenie |
400 |
|
|
WYTWARZANIE i ZAOPATRYWANIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNA , GAZ I WODĘ |
|
19.000 |
|
40001 |
|
Dostarczanie ciepła |
|
19.000 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
19.000 |
600 |
|
|
TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ |
|
236.000 |
|
60016 |
|
Drogi publiczne gminne |
|
236.000 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
236.000 |
700 |
|
|
GOSPODARKA MIESZKANIOWA |
|
480.000 |
|
70005 |
|
Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
|
80.000 |
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
|
80.000 |
|
70095 |
|
Pozostała działalność |
|
400.000 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
400.000 |
754 |
|
|
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA |
1.110 |
1.110 |
|
75416 |
|
Straż Miejska |
1.110 |
1.110 |
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
1.110 |
|
|
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
|
1.110 |
801 |
|
|
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
|
4.000 |
|
80101 |
|
Szkoły Podstawowe |
|
4.000 |
|
|
4260 |
Zakup energii |
|
4.000 |
852 |
|
|
OPIEKA SPOŁECZNA |
|
200.000 |
|
85215 |
|
Dodatki mieszkaniowe |
|
200.000 |
|
|
3110 |
Świadczenia społeczne |
|
200.000 |
854 |
|
|
EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA |
4.000 |
|
|
85401 |
|
Świetlice szkolne |
4.000 |
|
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
4.000 |
|
900 |
|
|
GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA |
|
87.000 |
|
90001 |
|
Gospodarka ściekowa i ochrona wód |
|
87.000 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
87.000 |
926 |
|
|
KULTURA FIZYCZNA I SPORT |
40.000 |
40.000 |
|
92604 |
|
Instytucje kultury fizycznej |
40.000 |
40.000 |
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
40.000 |
|
|
6060 |
Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych |
40.000 |
|
R A Z E M |
45.110 |
1.067.110 |
Załącznik nr 4
do Uchwały nr.................
Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia ...............................
Przychody i rozchody związane z finansowaniem
deficytu budżetowego w 2005 roku.
|
§ |
WYSZCZEGÓLNIENIE |
PRZYCHODY |
ROZCHODY |
1. |
903 |
Przychody z zaciągniętych pożyczek na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej |
1.969.000,00 |
|
2. |
931 |
Przychody ze sprzedaży innych papierów wartościowych (obligacje komunalne) |
3.200.000,00 |
|
3. |
955 |
Przychody z tytułu innych rozliczeń krajowych |
1.896.578,00 |
|
4. |
963 |
Spłaty pożyczek otrzymanych na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej |
|
150.675,91 |
5. |
982 |
Wykup innych papierów wartościowych /obligacji komunalnych/ |
|
600.000,00 |
6. |
992 |
Spłata otrzymanych
krajowych pożyczek i kredytów |
|
1.054.540,00 |
R A Z E M |
7.065.578,00 |
1.805.215,91 |
Załącznik nr 5
do Uchwały nr ..................
Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia ...................... roku
Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2005 rok
Dz. |
Rozdz. |
Nazwa |
Kwota |
400 |
|
WYTWARZANIE i ZAOPATRYWANIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNA , GAZ I WODĘ |
1.000 |
|
40001 |
Dostarczanie ciepła
-likwidacja wymiennikowni MPEC przy ul. Wyszyńskiego -1.000,- |
1.000 |
600 |
|
|
5.054.370 |
|
60004 |
- zakup wiat przystankowych |
20.000 |
|
60016 |
Drogi publiczne gminne , w tym:
Budowa i modernizacja dróg i ulic :
1/ dwupoziomowe skrzyżowanie drogi 214 Łeba-Kościerzyna z linią
PKP Gdańsk-Stargard Szczeciński /budowa tunelu/ -1.970.350 zł
2/ przebudowa ul. Zwycięstwa wraz z budową ronda - 1.500.000 zł
3/ przebudowa mostu w ul.Waryńskiego na rzece Łebie w Lęborku -
31.000 zł
4/budowa skrzyżowania - Al.Niepodległości - Kossaka - 6.000 zł
5/ modernizacja ulic śródmieścia - 155.020 zł , w tym :
-ul. M.Reja
-ul. M.Curie - Skłodowskiej
6/ budowa i modernizacja ulic -1.372.000 zł , w tym :
-ul. Marusarzówny
-ul. Staromiejska / zaplecze /
-ul. Władysława IV
-ul. Kaszubska
-ul. 3 Maja
-ul. Śląska / Chojnicka - Artylerzystów /
-ul. Kilińskiego
-ul. Klonowa i Dębowa
-ul. Spokojna
-modernizacja skrzyżowania Mostnika -Stryjewskiego oraz budowa
chodników w ulicy Mostnika
-ul. Łasaka
-ul. Wyspiańskiego
-budowa chodnika w parku za Starostwem
-wykonanie chodnika w ulicy Witosa |
5.034.370 |
700 |
|
GOSPODARKA MIESZKANIOWA |
283.950 |
|
70004 |
Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej
- remonty mieszkaniowych zasobów komunalnych-233.950 zł
|
233.950 |
|
70095 |
Pozostała działalność
- budowa budynku komunalnego / prace projektowe / - 50.000 zł |
50.000 |
750 |
|
ADMINISTRACJA PUBLICZNA |
61.000 |
|
75023 |
Urzędy Gmin
- zakupy inwestycyjne i komputeryzacja Urzędu Miasta - 61.000 zł |
61.000 |
801 |
|
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
3.119.200 |
|
80101 |
Szkoły Podstawowe
-wymiana okien z przebudową ściany - SP5 - 32.200 zł
-wymiana ogrodzenia boiska SP3 - 35.000zł |
67.200 |
|
80104 |
Przedszkola
-remont schodów Przedszkola nr 2 |
15.000 |
|
80110 |
Gimnazja
-Budowa Miejskiej Hali Sportowej przy Gimnazjum nr 2 w Lęborku - 3.000.000 zł
-wymiana ogrodzenia i remont budynku /wieżyczka/ G1- 37.000 zł |
3.037.000 |
852 |
|
POMOC SPOŁECZNA |
4.000 |
|
85212 |
Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego
- zakup zestawów komputerowych |
4.000 |
900 |
|
GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOW. |
1.169.000 |
|
90001 |
Gospodarka ściekowa i ochrona wód
-budowa i modernizacja oczyszczalni ścieków - 513.000 zł
-sieci kanalizacji deszczowej przy obiektach komunalnych ul.Zwycięstwa - 20.000 |
533.000 |
|
90015 |
Oświetlenie ulic
-budowa i modernizacja oświetlenia , w tym :
-ul. Wielkopolska
-ul. Głowackiego
-ul. Pułaskiego
-ul. Spokojna
-ul. Legionów Polskich - Słowackiego
-ul. Kaszubska
- ul. Pomorska |
200.000 |
|
90017 |
Zakłady gospodarki komunalnej
-zakupy inwestycyjne i komputeryzacja MZGK |
10.600 |
|
90095 |
Pozostała działalność
-dokumentacje i ekspertyzy - 200.000 zł
-remont stawu przy ul. Dworcowej - 140.000 zł
-przyłącze cieplne do budynku przejętego od ABB-ZWAR - 85.400 |
425.400 |
921 |
|
KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO |
65.000 |
|
92116 |
Biblioteki
- remont elewacji budynku biblioteki - 50.000zł |
50.000 |
|
92120 |
Ochrona i konserwacja zabytków , w tym :
-iluminacja obiektów zabytkowych - 15.000 zł |
15.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
926 |
|
KULTURA FIZYCZNA I SPORT |
149.000 |
|
92601 |
Obiekty sportowe
-modernizacja stadionu / prace projektowe /- 50.000 zł
-remont płyty bocznej stadionu miejskiego - 27.000 zł
-remont wymiennikowni ciepła na Pływalni Miejskiej - 12.000 zł |
89.000 |
|
92604 |
Instytucje kultury fizycznej
-zakup samochodu-40.000 zł
-zakup defibrylatora AED - 20.000 |
60.000 |
R A Z E M |
9.906.520 |
Uzasadnienie do uchwały Rady Miejskiej
w sprawie zmian w uchwale nr XXXII-277/2004 Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia 23 grudnia 2004 roku
w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2005 rok
załącznik nr 1
W związku z przejęciem działki nr 302/4 przy ul. Słupskiej będącej we wieczystym użytkowaniu PKP za zaległości podatkowe dokonuje się zwiększenia dochodów z tytułu podatku od nieruchomości i odsetek oraz zwiększenia wydatków o kwotę 132.980 zł
Dokonuje się zwiększenia o kwotę 4.000 dochodów z tytułu najmu i dzierżawy pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 8 oraz wydatków o kwotę 4.000 zł z przeznaczeniem na zakup materiałów i wyposażenia .
załącznik nr 2
Zmniejszenia dochodów dokonano w oparciu o szczegółową analizę wykonania dochodów za 11 miesięcy .
O kwotę 30.000 zł zmniejszono plan dochodów z opłat za wieczyste użytkowanie z uwagi na niższą niż zakładano ściągalność zaległości.
O kwotę 30.000 zł zmniejszono plan dochodów z tytułu przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności z uwagi na niższą niż zakładano liczbę wydanych decyzji oraz ze zwiększeniem sie zaległości z tego tytułu.
Plan z tytułu odsetek zmniejszono o 10.000 zł jednocześnie zwiększając o tą kwotę plan dochodów z tytułu różnych wpływów.
Wpływy ze zryczałtowanego podatku dochodowego oraz wpływy z karty podatkowej
/ rozdział 76501/ zmniejszono o 20.000 zł w oparciu o wykonanie tych dochodów za 11 m-cy.
Plan dochodów z podatku od środków transportowych zmniejszono o 120.000 zł w tym od osób prawnych o 50.000 zł i od osób fizycznych o 70.000 zł z uwagi na niższą niż planowano ściągalność zadłużenia.
Plan dochodów z podatku od czynności cywilnoprawnych zmniejszono o 30.000 zł . Dochody te realizowane są bezpośrednio przez Urząd Skarbowy.
Plan odsetek w wysokości 40.000 zł przeniesiono z rozdziału 75616 „ ......wpływy od osób fizycznych „ do rozdziału 75615 „ ...wpływy od osób prawnych”.
Przeniesienia w zakresie zmniejszenia planu dochodów w rozdziale 75814 o kwotę
12.990 zł , zwiększenie planu o kwotę 10.029 - rozdział 85195 , o kwotę 2.961 - rozdział 85395 dokonano z uwagi na zmianę klasyfikacji budżetowej.
Na wniosek Dyrektora Zespołu szkół nr 3 dokonano przeniesienia planu dochodów w wysokości 5.000 zł zmniejszając wpływy z usług z równoczesnym zwiększeniem dochodów z najmu .
W dziale 900 dokonano zwiększenia dochodów z dzierżawy składników majątkowych / oczyszczalnia / o 76.500 zł.
W dziale 926 Kultura Fizyczna i Sport zwiększono dochody z najmu o 3.000 zł i o 10.000 zł z tyt.różnych dochodów.Jednocześnie zmniejszono planowane dochody z darowizn o 5.000 zł / zadeklarowane kwoty nie wpłynęły do budżetu/ oraz o 78.000 zł dochody z tytułu usług świadczonych przez Pływalnię. Powyższych zmian dokonano na wniosek Dyrektora jednostki.
Załącznik nr 3
Wydatki zaplanowane na likwidację wymiennikowni MPEC przy ul. Wyszyńskiego poniesiono w wysokości 840 zł.Zmniejszenie planu wydatków na to zadanie wynosi 19.000 zł
W dziale 600 Drogi Publiczne gminne odstąpiono od realizacji zadania „ modernizacja ul.Waryńskiego Etap I” w związku z tym dokonano zmniejszenia wydatków zaplanowanych na to zadanie w kwocie 372.000 zł zwiekszając jednocześnie plan wydatków o kwotę 136.000 zł na realizację zadania pn. „ budowa i modernizacja ulic”.
Z uwagi na niższe niż planowano wydatki realizowane w rozdziałalch gospodarka gruntami i nieruchomościami dokonano zmniejszenia planu o kwotę 80.000 zł . Na budowę budynku komunalnego poniesiono wydatki w wysokosci 8.440 zł , realizacja zadania nastąpi w 2006 roku stąd zmniejszenie planu o 400.000 zł.
W rozdziale Straż Miejska dokonuje się przeniesienia planu wydatków w wysokości 1.110 zł / zmniejszenie - składki na ZUS , zwiekszenie - wynagrodzenie osobowe. Przeniesienie podyktowane jest rozliczeniem wynagrodzeń za 2005 rok.
Przeniesienia z rozdziału 80101 Szkoły podstawowe / zakup energii / na kwotę 4.000 zł do rozdziału 85401 świetlice szkolne / wynagrodzenia osobowe / dokonane zostało na wniosek Dyrektora Szkoły podstawowej nr 5 w związku z wypłatą odprawy dla pracownika odchodzącego na emeryturę.
Z uwagi na zmniejszającą się ilość osób korzystających z dodatku mieszkaniowego dokonuje się zmniejszenia planowanych wydatków o kwotę 200.000 zł .
W związku z zakończeniem zadania inwestycyjnego” budowa i modernizacja oczyszczalni ścieków „ dokonuje się zmniejszenia planu wydatków o kwotę 87.000 zł .
Przeniesienia między paragrafami w rozdziale Instytucje kultury fizycznej mają charakter porządkowy .
Załącznik nr 4
W wyniku dokonanych zmian deficyt uległ zmniejszeniu o kwotę 559.500 zł . Żródła jego finansowania przedstawia załacznik nr 4 do uchwały.
14
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Ewa Dzitko-Szybisty Data wytworzenia:
28 gru 2005
Osoba dodająca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data publikacji:
28 gru 2005, godz. 11:52
Osoba aktualizująca informacje
Ewa Dzitko-Szybisty Data aktualizacji:
28 gru 2005, godz. 11:52