Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Projekt uchwały w sprawie pokrycia kosztów utrzymania i funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Lęborku.


Uchwała Nr ………………

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia ……………………...

 

 

w sprawie: pokrycia kosztów utrzymania i funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Lęborku.

 

Na podstawie: art. 7 ust. 1 pkt 14 i art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji (tekst jednolity Dz. U. ` z 2007 r. Nr 43, poz. 277 ze zm.)

 

uchwala się, co następuje:

 

§ 1

 

Przekazuje się z budżetu miasta Lęborka na 2011 rok środki finansowe poprzez „Fundusz Wsparcia Policji” Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Lęborku z przeznaczeniem na pokrycie kosztów zakwaterowania i wyżywienia funkcjonariuszy z Oddziałów Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku, którzy realizują zadania z zakresu służby prewencyjnej związanej z zapewnieniem porządku publicznego i bezpieczeństwa na terenie miasta Lęborka.

 

§ 2

 

Warunki przekazania środków finansowych określi porozumienie zawarte przez Burmistrza Miasta Lęborka z Komendantem Wojewódzkim Policji w Gdańsku.

 

§ 3

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka

 

§ 4

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Uzasadnienie

do Uchwały Nr……………

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia ……………………..

 

 

Stan istniejący w dziedzinie która ma być normowana - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy, obejmujących m.in. sprawy porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli. Realizując zadania, jednostki samorządu terytorialnego mogą uczestniczyć w pokrywaniu m.in. kosztów utrzymania i funkcjonowania jednostek organizacyjnych Policji, co reguluje art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 43, poz. 277 ze zm.).

Celem i potrzebą podjęcia uchwały jest więc przekazanie poprzez „Fundusz Wsparcia Policji” Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku środków finansowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Lęborku z przeznaczeniem na pokrycie kosztów zakwaterowania i wyżywienia funkcjonariuszy z Oddziałów Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku wykonujących praktykę na terenie miasta Lęborka, którzy realizują zadania z zakresu służby prewencyjnej mającej zapewnić porządek publiczny i bezpieczeństwo na terenie miasta Lęborka.

Wykazanie różnic między dotychczasowym a projektowanym stanem prawnym - niniejsza uchwała daje podstawę do udzielenia przedmiotowej dotacji.

Przewidywane skutki społeczne i gospodarcze jakie wynikną z podjęcia powyższej uchwały i zawartego porozumienia, to zapewnienie porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców na terenie miasta Lęborka.

Skutki finansowe związane z wejściem w życie uchwały i zawartego porozumienia wiązać się będą z wydatkiem w wysokości 10.000 zł w roku 2011.

Źródłem finansowania w/w wydatku jest budżet miasta Lęborka na 2011 rok.

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
04 kwi 2011

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
04 kwi 2011, godz. 10:43

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
04 kwi 2011, godz. 10:45