Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Projekt uchwały w sprawie pokrycia kosztów utrzymania i funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Lęborku.


 

Uchwała Nr ………………

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia ……………………..

 

w sprawie: pokrycia kosztów utrzymania i funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Lęborku.


 

Na podstawie: art. 7 ust. 1 pkt 14 i art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r.

Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 43, poz. 277 ze zm.)

 

uchwala się, co następuje:

§ 1

 

Przekazuje się poprzez Wojewódzki „Fundusz Wsparcia Policji” z dochodów własnych gminy środki finansowe Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Lęborku z przeznaczeniem na pokrycie zakupu sprzętu komputerowego dla funkcjonariuszy policji pełniących funkcję dzielnicowych w celu zapewnienia odpowiednich warunków do wykonywania zadań związanych z zapewnieniem porządku publicznego i poprawą bezpieczeństwa mieszkańców miasta Lęborka.

§ 2

 

Środki finansowe, o których mowa w § 1 zostaną przekazane ze środków budżetu Miasta Lęborka na 2009 rok.

§ 3

 

Warunki przekazania środków finansowych określi porozumienie zawarte przez Burmistrza Miasta Lęborka z Komendantem Wojewódzkim Policji w Gdańsku.

 

§ 4

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka.

 

§ 5

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Uzasadnienie

do Uchwały Nr …………….

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia ………………………

 

 

 

UZASADNIENIE

 

 

 

Podjęcie przedmiotowej uchwały ma na celu pokrycie kosztów zakupu sprzętu komputerowego dla funkcjonariuszy policji Komendy Powiatowej w Lęborku pełniących funkcję dzielnicowych.

Przewidywane skutki społeczne i gospodarcze jakie wynikną z podjęcia powyższej uchwały i zawartego porozumienia, to zwiększenie porządku publicznego i poprawy bezpieczeństwa obywateli na terenie miasta Lęborka poprzez zapewnienie dzielnicowym odpowiednich warunków do wykonywania zadań biurowych oraz zwiększenia czasu na czynności w terenie i częstotliwość kontaktów z mieszkańcami Lęborka.

Skutki finansowe związane z wejściem w życie uchwały i zawartego porozumienia wiązać się będą z wydatkami w wysokości 5.000 zł.

Źródłem finansowania w/w wydatku jest budżet miasta Lęborka na 2009 rok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
12 paź 2009

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
12 paź 2009, godz. 13:01

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
20 paź 2009, godz. 12:33