Projekt uchwały w sprawie pokrycia kosztów utrzymania i funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Lęborku.
Uchwała Nr ………………
Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia ……………………..
w sprawie: pokrycia kosztów utrzymania i funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Lęborku.
Na podstawie: art. 7 ust. 1 pkt 14 i art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r.
Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 43, poz. 277 ze zm.)
uchwala się, co następuje:
§ 1
Przekazuje się poprzez Wojewódzki „Fundusz Wsparcia Policji” z dochodów własnych gminy środki finansowe Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Lęborku z przeznaczeniem na pokrycie zakupu sprzętu komputerowego dla funkcjonariuszy policji pełniących funkcję dzielnicowych w celu zapewnienia odpowiednich warunków do wykonywania zadań związanych z zapewnieniem porządku publicznego i poprawą bezpieczeństwa mieszkańców miasta Lęborka.
§ 2
Środki finansowe, o których mowa w § 1 zostaną przekazane ze środków budżetu Miasta Lęborka na 2009 rok.
§ 3
Warunki przekazania środków finansowych określi porozumienie zawarte przez Burmistrza Miasta Lęborka z Komendantem Wojewódzkim Policji w Gdańsku.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie
do Uchwały Nr …………….
Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia ………………………
UZASADNIENIE
Podjęcie przedmiotowej uchwały ma na celu pokrycie kosztów zakupu sprzętu komputerowego dla funkcjonariuszy policji Komendy Powiatowej w Lęborku pełniących funkcję dzielnicowych.
Przewidywane skutki społeczne i gospodarcze jakie wynikną z podjęcia powyższej uchwały i zawartego porozumienia, to zwiększenie porządku publicznego i poprawy bezpieczeństwa obywateli na terenie miasta Lęborka poprzez zapewnienie dzielnicowym odpowiednich warunków do wykonywania zadań biurowych oraz zwiększenia czasu na czynności w terenie i częstotliwość kontaktów z mieszkańcami Lęborka.
Skutki finansowe związane z wejściem w życie uchwały i zawartego porozumienia wiązać się będą z wydatkami w wysokości 5.000 zł.
Źródłem finansowania w/w wydatku jest budżet miasta Lęborka na 2009 rok.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
12 paź 2009
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
12 paź 2009, godz. 13:01
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
20 paź 2009, godz. 12:33