Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2011 rok.


Uchwała Nr …………………..

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia ……………………………

w sprawie: uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2011 rok.

Na podstawie: art. 18 ust. 2 pkt 4 i 9 lit. c, d i e oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 89 ust.1 pkt 1,3,4, art.211, art.212, art.214, art.215, art.217, art.222, art.235, art.236, art.237 ust.2, art.239, art.258 ust.1 oraz art.264 ust.3 ustawy z dnia 24 września 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1

Ustala się DOCHODY budżetu miasta Lęborka w wysokości 102.241.748,63 zł ,

w tym :

- dochody bieżące w wysokości 84.650.121,00 zł , w tym:

-dotacje na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w wysokości 11.897.052,00 zł

-dotacje i środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem

środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w

wysokości 272.986,00 zł

-dochody majątkowe w wysokości 17.591.627,63 zł , w tym :

-dotacje i środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem

środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w

wysokości 7.228.349,02 zł

zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1 a

§ 2

  1. Ustala się WYDATKI budżetu miasta Lęborka w wysokości 110.020.356,63 zł,

w tym :

- wydatki bieżące w wysokości 88.507.729,00 zł

- wydatki majątkowe w wysokości 21.512.627,63 zł

- wydatki na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w wysokości

11.897.052,00 zł

zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2 a

  1. Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji w 2011 roku stanowi załącznik nr 3.

§ 3

  1. Deficyt budżetu miasta w wysokości 7.778.608,00 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z wolnych środków , których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 ustawy o finansach publicznych i przychodami ze sprzedaży papierów wartościowych / obligacji komunalnych/.

  1. Ustala się przychody budżetu miasta w wysokości 10.778.608,00 zł oraz rozchody w wysokości 3.000.000,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 4.

§ 4.

Ustala się kwotę wydatków przypadających do spłaty z tytułu poręczeń i gwarancji w wysokości 658.300,00 zł.

§ 5

W budżecie miasta tworzy się rezerwy:

1. celową - w wysokości 500.000,00 zł, z przeznaczeniem na podwyżki płac

2. celową - w wysokości 238.600,00 zł na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego

3. celową - w wysokości 48.000,00 zł na remonty przedszkoli

4. celową - w wysokości 100.000,00 zł na remonty placówek oświatowych

4. ogólną - w wysokości 409.600,00 zł .

§ 6

  1. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem nr 5.

  1. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień miedzy jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.

§ 7

  1. Ustala się dochody w kwocie 853.000,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 770.000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

  1. Ustala się wydatki w kwocie 83.000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

zgodnie z załącznikiem nr 7.

§ 8

  1. Ustala się dotacje podmiotowe dla :

a/ instytucji kultury na łączną kwotę 2.266.307,00 zł

b/ działających na terenie miasta publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół

i placówek oświatowo - wychowawczych w wysokości 2.843.874,00 zł.

zgodnie z załącznikiem nr 8

2. Ustala się dotacje celowe przekazane z budżetu do realizacji przez podmioty należące

i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę zł zgodnie z

załącznikiem nr 9.

§ 9

Ustala się dochody z korzystania ze środowiska w wysokości 185.000,00.zł oraz wydatki w wysokości 185.000,00 zł na ochronę środowiska zgodnie z załącznikiem nr 10.

§ 10

Ustala się dochody i wydatki budżetu miasta na 2011 rok na zadania finansowane z budżetu Unii Europejskiej zgodnie z załącznikiem nr 11.

§ 11

Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 3.000.000,00 zł

§ 12

Upoważnia się Burmistrza Miasta Lęborka do :

  1. zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 3.000.000,00 zł

  1. do dokonywania przeniesień wydatków na wynagrodzenia i składki od nich naliczane oraz wydatków majątkowych z wyłączeniem przeniesień między działami.

3 .lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych

bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu miasta.

§ 13

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka.

§ 14

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Uchwala budzetowa na 2011 rok-zal (DOC, 2.71Mb) 2011-02-10 16:20:26 86
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
10 lut 2011

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
10 lut 2011, godz. 16:20

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
10 lut 2011, godz. 16:20