Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2012 rok.


Uchwała Nr …………………..

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia ………………………………

w sprawie: uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2012 rok.

Na podstawie: art. 18 ust. 2 pkt 4 i 9 lit. c, d i e oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 89 ust.1 pkt 1,3,4, art.211, art.212, art.214, art.215, art.217, art.222, art.235, art.236, art.237 ust.2, art.239, art.258 ust.1 oraz art.264 ust.3 ustawy z dnia 24 września 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1

Ustala się DOCHODY budżetu miasta Lęborka w wysokości 104.599.893,45 zł ,

w tym :

- dochody bieżące w wysokości 90.255.078,50 zł , w tym:

-dotacje na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w wysokości 12.136.089,00 zł

-dotacje i środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w wysokości 581.501,00 zł

-dochody majątkowe w wysokości 14.344.814,95 zł , w tym :

-dotacje i środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem

środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w

wysokości 6.167.199,95 zł

zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1 a

§ 2

  1. Ustala się WYDATKI budżetu miasta Lęborka w wysokości 106.496.176,30 zł,

w tym :

- wydatki bieżące w wysokości 91.757.342,00 zł

- wydatki majątkowe w wysokości 14.738.834,30 zł

- wydatki na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w wysokości

12.136.089,oo zł

zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2 a

  1. Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji w 2012 roku stanowi załącznik nr 3.

§ 3

  1. Deficyt budżetu miasta w wysokości 1.896.282,85 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z wolnych środków , których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 ustawy o finansach publicznych i przychodami ze sprzedaży papierów wartościowych / obligacji komunalnych/.

  1. Ustala się przychody budżetu miasta w wysokości 5.096.282,85 zł oraz rozchody w wysokości 3.200.000,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 4.

§ 4.

Ustala się kwotę wydatków przypadających do spłaty z tytułu poręczeń i gwarancji w wysokości 658.216,00 zł.

§ 5

W budżecie miasta tworzy się rezerwy:

1. celową - w wysokości 900.000,00 zł, z przeznaczeniem na podwyżki płac i dodatki uzupełniające dla nauczycieli

2. celową - w wysokości 248.500,00 zł na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania

kryzysowego

3. ogólną - w wysokości 450.000,00 zł .

§ 6

  1. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem nr 5.

  1. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień miedzy jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.

§ 7

  1. Ustala się dochody w kwocie 860.000,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 774.000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

  1. Ustala się wydatki w kwocie 86.000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

zgodnie z załącznikiem nr 7.

§ 8

  1. Ustala się dotacje podmiotowe dla :

a/ instytucji kultury na łączną kwotę 2.400.540,00 zł

b/ działających na terenie miasta publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół

i placówek oświatowo - wychowawczych w wysokości 3.335.065,00 zł.

zgodnie z załącznikiem nr 8

2. Ustala się dotacje celowe przekazane z budżetu do realizacji przez podmioty należące

i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 1.076.000,00 zł zgodnie

z załącznikiem nr 9.

§ 9

Ustala się dochody z korzystania ze środowiska w wysokości 150.000,00.zł oraz wydatki w wysokości 150.000,00 zł na ochronę środowiska zgodnie z załącznikiem nr 10.

§ 10

Ustala się dochody i wydatki budżetu miasta na 2012 rok na zadania finansowane z budżetu Unii Europejskiej zgodnie z załącznikiem nr 11.

§ 11

Ustala się :

1) limit zaciąganych zobowiązań z tytułu emisji obligacji komunalnych na kwotę 3.200.000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu

2) limit zaciąganych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek za pokrycie deficytu

występującego w ciągu roku w kwocie 3.000.000,00 zł

§ 12

Upoważnia się Burmistrza Miasta Lęborka do:

1) zaciągania zobowiązań z tytułu emisji obligacji w wysokości 3.200.000,00 zł

2) zaciągania zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na pokrycie deficytu występującego

w ciągu roku w kwocie 3.000.000,00 zł

3) spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań w formie wykupu obligacji w wysokości

3.200.000,00 zł

4) do dokonywania przeniesień wydatków na wynagrodzenia i składki od nich naliczane oraz

wydatków majątkowych z wyłączeniem przeniesień między działami

5) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach

niż bank prowadzący obsługę budżetu miasta

§ 13

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka.

§ 14

Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia z mocą obowiązującą od 01 stycznia 2011 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Lęborku.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalaczniki - Budzet na 2012 (DOC, 2.59Mb) 2011-12-13 12:35:11 67
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
13 gru 2011

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
13 gru 2011, godz. 12:35

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
13 gru 2011, godz. 12:35