Projekt uchwały w sprawie zmian w Uchwale nr V-22/2011 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 24.02.2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2011 rok.
Uchwała Nr ……………………..
Rady Miejskiej w Lęborku
z dnia …………………………….
w sprawie: zmian w Uchwale Nr V-22/2011 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 24 lutego 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2011 rok.
Na podstawie: art. 18 ust. 2 pkt 4 i 9 lit. c, d i e oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art.233 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 , z późn.zm. )
uchwala się, co następuje:
§ 1
Dokonuje się zwiększenia dochodów budżetu miasta na 2011 rok zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej Uchwały.
§ 2.
Dokonuje się zwiększenia i przeniesienia wydatków budżetu miasta na 2011 rok zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej Uchwały.
§ 3
Budżet miasta Lęborka na 2011 rok po dokonanych zmianach wynosi :
DOCHODY kwota 105.347.295,42 zł
w tym :
- dochody bieżące w wysokości 86.788.163,70 zł ,
w tym:
-dotacje na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w wysokości 11.962.897,00 zł
-dotacje i środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w wysokości 659.766,70 zł
-dochody majątkowe w wysokości 18.559.131,72 zł ,
w tym :
-dotacje i środki na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach
publicznych w wysokości 9.473.418,11 zł
WYDATKI kwota 113.220.525,08 zł,
w tym :
- wydatki bieżące w wysokości 90.876.862,45 zł
- wydatki majątkowe w wysokości 22.343.662,63 zł
- ydatki na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w wysokości 11.962.897,00 zł
Deficyt budżetu miasta Lęborka nie ulega zmianie i wynosi 7.873.229,66 zł.
§ 4
Załącznik nr 3 do Uchwały Nr V-22/2011 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 24 lutego 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2011 rok p.n „Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2011 rok” otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 3 do niniejszej Uchwały.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego .
Sprawdzono pod względem
formalno-prawnym
UZASADNIENIE DO UCHWAŁY
1.W związku z otrzymaniem kwoty 10.000,00 zł, ze środków rezerwy części oświatowej subwencji ogólnej z przeznaczeniem na dofinansowanie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne nowowybudowanych obiektów szkół i placówek oświatowych oraz nowych pomieszczeń do nauki, pozyskanych w wyniku modernizacji lub adaptacji pomieszczeń nie wykorzystywanych na cele dydaktyczne zwiększa się o ta kwotę dochody (załącznik nr 1 Dział 758 Rozdział 75801 § 2920) oraz wydatki (załącznik nr 2 Dział 801 Rozdział 80101 § 4210 i 4240 - Szkoła Podstawowa nr 5).
2.W związku z zatwierdzeniem złożonego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy projektu p.n. „Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork” wprowadza się do budżetu wydatek w wysokości 250.000,00 zł (załącznik nr 2 Dział 400 Rozdział 40001 § 6050) na opracowanie kompletnej propozycji projektu (karta informacyjna przedsięwzięcia, studium wykonalności, program funkcjonalno - użytkowy, dokumentacja przetargowa wraz z tłumaczeniem na język angielski). Zadanie wprowadzono również do załącznika nr 3 stanowiącego „Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2011 rok”.
3.W celu kontynuacji remontu pomieszczeń biurowych Ratusza oraz uzupełnienia ubytków w przyporach w elewacji wschodniej Ratusza zwiększa się wydatki zaplanowane na ten cel o kwotę 60.000,00 zł (Załącznik nr 2 Dział 750 Rozdział 75023 § 6050). Zmianę wprowadzono również do załącznika nr 3 stanowiącego „Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2011 rok”.
4.Na dofinansowanie zakupów inwestycyjnych związanych z wyposażeniem Auli Zespołu Szkół Mechaniczno - Informatycznych im. Prof. H. Mierzejewskiego w Lęborku w celu zapewnienia odpowiednich warunków do realizacji zadań związanych z edukacją uczniów z terenu miasta udziela się pomocy finansowej Powiatowi Lęborskiemu w kwocie 21.000,00 zł formie dotacji celowej (Załącznik nr 2 Dział 801 Rozdział 80130 § 6300).
5.Na zakup zestawu do reanimacji (defibrylatora i respiratora)w celu zapewnienia wysokiego standardu udzielania pomocy przedmedycznej mieszkańcom naszej gminy biorącym udział w różnych imprezach miejskich wprowadza się do budżetu wydatki w wysokości 22.000,00 zł (Załącznik nr 2 Dział 926 Rozdział 92601 § 6060).
6.Źródłem pokrycia wydatków opisanych w punktach od 2 do 5 są środki pochodzące ze zmniejszenia planu wydatków o łączna kwotę 353.000,00 zł (Załącznik nr 2 Dział 600 Rozdział 60016 § 6050) w tym : zadanie p.n.”Budowa i remont ul. Żeromskiego wraz z przebudową ul. Słupskiej i ul. Toruńskiej jako połączenia drogi krajowej nr 6 z drogą wojewódzką nr 214' - kwota 280.000,00 zł oraz zadanie „Budowa i modernizacja dróg i ulic” -kwota 73.000,00 zł.
W/w zmiany wprowadzone zostały do załącznika nr 3 stanowiącego „Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2011 rok”.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalaczniki do proj uch budz (DOC, 145.50Kb) | 2011-09-08 14:16:38 | 68 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
08 wrz 2011
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
08 wrz 2011, godz. 14:16
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
08 wrz 2011, godz. 14:20