Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIII - 357/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 21.12.2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Lębork.


UCHWAŁA Nr …………..

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia …………………….

w sprawie: zmiany Uchwały Nr XXIII - 357/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z ………… dnia 21.12.2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i

porządku na terenie Gminy Miasto Lębork

Na podstawie:

  • art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594),

  • art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.)

uchwala się co następuje:

§ 1

Załącznik do Uchwały Nr XXIII - 357/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Lębork otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Lęborka.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.

Uzasadnienie

do Uchwały Nr ……..

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia …………

  1. Przedstawienie istniejącego stanu w dziedzinie, która ma być unormowana:

Nowy regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Lębork, dostosowany zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, do Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018, został przyjęty Uchwałą Nr XXIII-357/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 21 grudnia 2012 roku.

  1. Wyjaśnienie potrzeb i celu podjęcia uchwały:

Potrzeba podjęcia niniejszej uchwały wynika z konieczności zmiany zapisów uchwały z dnia 21 grudnia 2012 r., wskazanej w Zawiadomieniu Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego NK-VI.4131.33.2013.MP z dnia 25 lutego 2013 r.

Dodatkowo wprowadza się zmianę dotyczącą sposobu pozbywania się przez właścicieli nieruchomości naturalnych choinek (§12 ust. 2 pkt 3).

Dopisano także pkt 6 w ust. 2 w § 18 dotyczący przestrzegania zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lęborka w zakresie obiektów inwentarskich i obiektów obniżających standard warunków mieszkaniowych.

Zmieniony Regulamin został zaopiniowany przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lęborku.

  1. Wykazanie różnic między dotychczasowym a projektowanym stanem prawnym:

Dotychczasowy stan prawny, jeśli chodzi o przyjęcie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy, nie uległ zmianie.

  1. Charakterystyka przewidywanych skutków społecznych i gospodarczych

Nie przewiduje się znaczących skutków społecznych ani gospodarczych, związanych z przyjęciem niniejszej uchwały. Skutkiem pozytywnym będzie wprowadzenie zapisu, dotyczącego sposobu pozbywania się naturalnych choinek z terenu nieruchomości.

  1. Skutki finansowe, związane z wejściem w życie uchwały:

Wejście w życie uchwały nie będzie się wiązało z żadnymi skutkami finansowymi.

  1. űródła finansowania:

Wejście w życie uchwały nie będzie się wiązało z żadnymi skutkami finansowymi.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
13 06 2013 07 50 04zalacznik do regulaminu (DOC, 102.50Kb) 2013-06-13 07:50:04 99
13 06 2013 07 50 05mapka do Regulaminu (JPG, 1.63Mb) 2013-06-13 07:50:05 42
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
13 cze 2013

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
13 cze 2013, godz. 07:50

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
13 cze 2013, godz. 07:50