Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Reorganizacja pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku.


Reorganizacja pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku

Na podstawie § 24 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 1758 z późn. zm.), Burmistrz Miasta wprowadza reorganizację pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku.

Od dnia 5 listopada 2020 roku, ze względu na stan zagrożenia epidemiologicznego, bezpośrednia obsługa interesantów prowadzona będzie wyłącznie w zakresie następujących spraw: rejestracja zgonów, rejestracja urodzeń (z uznaniem ojcostwa) dzieci rodziców nie będących małżeństwem, przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa, przyjmowanie od rozwiedzionych oświadczeń o powrocie do nazwiska, przyjmowanie zapewnień od osób zamierzających wstąpić w związek małżeński, przyjmowanie zaświadczeń z kościołów i kart urodzenia ze szpitala, odbiór dowodu osobistego.

Wszelkie pozostałe sprawy prosimy zgłaszać przez Platformę E-PUAP, telefonicznie lub mailowo. Klienci będą przyjmowani tylko w wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli jakaś sprawa nie będzie możliwa do załatwienia drogą elektroniczną, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Wydziałem UM w celu ustalenia z pracownikiem drogi postępowania w konkretnej sprawie.


Wydział Finansowo - Budżetowy

59 86 37 773 (windykacja), 59 86 37 715 (podatki),
59 86 37 823 (eksmisje), 59 86 37  834 (zadłużenia), fb@um.lebork.pl

Biuro Rady Miejskiej

59 86 37 727

Wydział Organizacyjny

59 86 37 744, organizacyjny@um.lebork.pl,
59 86 37 825 (archiwum)

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

59 86 37 730, 59 86 37 748, nieruchomości@um.lebork.pl

Wydział Współpracy i Rozwoju

59 86 37 752, 59 86 37 782, 59 86 37 786,
59 86 37 711, pik@um.lebork.pl

Wydział Architektury

59 86 37 719, architektura@um.lebork.pl

Wydział Oświaty i Spraw Społecznych

59 86 37 721, 59 86 37 780, oswiata@um.lebork.pl, sps@um.lebork.pl

Wydział Realizacji Inwestycji

59 86 37 753, 59 86 37 783, 59 86 37 778,
59 86 37 779, inwestycje@um.lebork.pl

Wydział Utrzymania Dróg i Terenów Komunalnych

59 86 37 836, utk@um.lebork.pl

Wydział Ochrony Środowiska

59 86 37 706, 59 86 37 755, ochrona@um.lebork.pl, odpady@um.lebork.pl,
59 86 37 777, 59 86 37 702

Straż Miejska

59 8622 911, alarmowy 986

Urząd Stanu Cywilnego

59 8637 735, 59 8637 736, usc@um.lebork.pl

Ewidencja Ludności

59 8637 733, 59 8637 732

Referat ds. Gospodarowania Gminnym Zasobem Mieszkaniowym

59 86 37 839, 59 86 37 824, lokale@um.lebork.pl

Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

59 86 37 781, rsw@um.lebork.pl

Referat Zasobów Komunalnych

59 8637 844, 59 8637 841, 59 8637 842


Wejście do siedziby Urzędu możliwy jest tylko i wyłącznie przy zachowaniu przez klientów następujących zasad ochrony osobistej - zakrywania ust i nosa maską lub innym elementem (chustka lub apaszka) oraz dokonania dezynfekcji rąk.

Kontakt - Urząd Miejski w Lęborku:

sekretariat: 59 86 22 267, e-mail: sekretariat@um.lebork.pl

centrala telefoniczna: 59 86 24 280, e-mail: info@um.lebork.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Betscher

Data wytworzenia:
04 lis 2020

Osoba dodająca informacje

Maciej Betscher

Data publikacji:
04 lis 2020, godz. 14:01

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Betscher

Data aktualizacji:
04 lis 2020, godz. 14:01