Reorganizacja pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku.
Reorganizacja pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku
Na podstawie § 24 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 1758 z późn. zm.), Burmistrz Miasta wprowadza reorganizację pracy Urzędu Miejskiego w Lęborku.
Od dnia 5 listopada 2020 roku, ze względu na stan zagrożenia epidemiologicznego, bezpośrednia obsługa interesantów prowadzona będzie wyłącznie w zakresie następujących spraw: rejestracja zgonów, rejestracja urodzeń (z uznaniem ojcostwa) dzieci rodziców nie będących małżeństwem, przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa, przyjmowanie od rozwiedzionych oświadczeń o powrocie do nazwiska, przyjmowanie zapewnień od osób zamierzających wstąpić w związek małżeński, przyjmowanie zaświadczeń z kościołów i kart urodzenia ze szpitala, odbiór dowodu osobistego.
Wszelkie pozostałe sprawy prosimy zgłaszać przez Platformę E-PUAP, telefonicznie lub mailowo. Klienci będą przyjmowani tylko w wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli jakaś sprawa nie będzie możliwa do załatwienia drogą elektroniczną, prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Wydziałem UM w celu ustalenia z pracownikiem drogi postępowania w konkretnej sprawie.
Wydział Finansowo - Budżetowy
59 86 37 773 (windykacja), 59 86 37 715 (podatki),
59 86 37 823 (eksmisje), 59 86 37 834 (zadłużenia), fb@um.lebork.pl
Biuro Rady Miejskiej
59 86 37 727
Wydział Organizacyjny
59 86 37 744, organizacyjny@um.lebork.pl,
59 86 37 825 (archiwum)
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
59 86 37 730, 59 86 37 748, nieruchomości@um.lebork.pl
Wydział Współpracy i Rozwoju
59 86 37 752, 59 86 37 782, 59 86 37 786,
59 86 37 711, pik@um.lebork.pl
Wydział Architektury
59 86 37 719, architektura@um.lebork.pl
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
59 86 37 721, 59 86 37 780, oswiata@um.lebork.pl, sps@um.lebork.pl
Wydział Realizacji Inwestycji
59 86 37 753, 59 86 37 783, 59 86 37 778,
59 86 37 779, inwestycje@um.lebork.pl
Wydział Utrzymania Dróg i Terenów Komunalnych
59 86 37 836, utk@um.lebork.pl
Wydział Ochrony Środowiska
59 86 37 706, 59 86 37 755, ochrona@um.lebork.pl, odpady@um.lebork.pl,
59 86 37 777, 59 86 37 702
Straż Miejska
59 8622 911, alarmowy 986
Urząd Stanu Cywilnego
59 8637 735, 59 8637 736, usc@um.lebork.pl
Ewidencja Ludności
59 8637 733, 59 8637 732
Referat ds. Gospodarowania Gminnym Zasobem Mieszkaniowym
59 86 37 839, 59 86 37 824, lokale@um.lebork.pl
Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
59 86 37 781, rsw@um.lebork.pl
Referat Zasobów Komunalnych
59 8637 844, 59 8637 841, 59 8637 842
Wejście do siedziby Urzędu możliwy jest tylko i wyłącznie przy zachowaniu przez klientów następujących zasad ochrony osobistej - zakrywania ust i nosa maską lub innym elementem (chustka lub apaszka) oraz dokonania dezynfekcji rąk.
Kontakt - Urząd Miejski w Lęborku:
sekretariat: 59 86 22 267, e-mail: sekretariat@um.lebork.pl
centrala telefoniczna: 59 86 24 280, e-mail: info@um.lebork.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
04 lis 2020
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
04 lis 2020, godz. 14:01
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
04 lis 2020, godz. 14:01