Sprawozdanie z realizacji programu współpracy za 2012 rok.
Pan Adam Stenka Przewodniczący
Rady Miejskiej w Lęborku
W związku z realizacją § 9 uchwały Nr XII-120/2011 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przyjęcia Rocznego Programu współpracy na 2012 rok Gminy Miasto Lębork z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami, przez które może być prowadzona działalność pożytku publicznego, niniejszym składam sprawozdanie z realizacji w/w programu za 2012 r.
1. W 2012 roku ogłoszono 7 otwartych konkursów ofert, w tym:
-
4 w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym:
-
„Ferie zimowe 2012”,
-
„Pływajcie Gimnazjaliści 2012”,
-
„Stop alkoholizmowi 2012”
-
„Wakacje 2012”
-
1 w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej:
-
„Świetlica 2012”,
-
1 w zakresie działań na rzecz osób niepełnosprawnych:
-
„Integracja 2012”,
d) 1 w zakresie pomocy społecznej:
-
„Pomoc żywnościowa 2012”
2. W w/w konkursach wpłynęło ogółem 11 ofert, zawarto 9 umów na realizację zadań publicznych, na ogólną kwotę 172 365 zł, w tym:
-
na zadania w sferze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym 61 365 zł, w tym wypoczynek letni na kwotę 12 000,00 zł,.
-
na zadania w sferze wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej 80 000,00 zł,
-
na zadania w sferze działań na rzecz osób niepełnosprawnych 6 000,00 zł,
-
na zadania w sferze pomocy społecznej 25 000,00 zł.
3. Wysokość własnych środków finansowych zaangażowanych przez organizacje pozarządowe w realizację w/w zadań publicznych zleconych w ramach otwartych konkursów ofert wg informacji podanych przez organizacje pozarządowe wyniosła:
-
deklarowana 17 768 zł
-
sprawozdana 27 079,42 zł.
Adresatami działań zgodnie z informacjami pozyskanymi od organizacji pozarządowych było w 2012 roku około 1 000 osób.
4. Realizacji zadań publicznych podjęło się:
-
8 organizacji pozarządowych w oparciu o dotację udzieloną w ramach otwartego konkursu ofert,
-
27 organizacji w oparciu o współpracę z jednostkami organizacyjnymi miasta, w tym:
-
1 organizacja we współpracy z Muzeum na kwotę 12 000 zł,
-
7 organizacji we współpracy z Centrum Sportu i Rekreacji na kwotę 35 000 zł,
-
6 organizacji we współpracy z LCK Fregata na kwotę 93 466,85 zł
-
13 organizacji we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej na kwotę 93 429,78 zł (w tym utrzymanie pomieszczeń przy ul. Krzywoustego 1 „PARASOL”)
Ogółem wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań we współpracy z jednostkami organizacyjnymi miasta wyniosła 233 896,33 zł.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Betscher Data wytworzenia:
26 lut 2015
Osoba dodająca informacje
Maciej Betscher Data publikacji:
26 lut 2015, godz. 11:03
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Betscher Data aktualizacji:
26 lut 2015, godz. 11:03