Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Lębork

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uchwała Nr VIII-88/2007 w sprawie : zmian w Uchwale Nr IV-18/2007 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 26 stycznia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2007 rok


Uchwała Nr VIII-88/2007

Rady Miejskiej w Lęborku

z dnia 31 maja 2007 roku

w sprawie : zmian w Uchwale Nr IV-18/2007 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 26 stycznia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2007 rok

Na podstawie : art.18 ust.2 pkt 4 i 9 lit. c , d , i , oraz art.58 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / tekst jednolity z 2001 roku Dz.U.Nr 142 poz. 1591 z póż.zm/

uchwala się co następuje :

§ 1

Dokonuje się zmniejszenia dochodów i wydatków budżetu miasta na 2007 rok zgodnie z załącznikiem nr 1 do uchwały.

§ 2

Dokonuje się zwiększenia dochodów i wydatków budżetu miasta na 2007 rok zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały.

§ 3

Dokonuje się zwiększenia , zmniejszenia i przeniesienia dochodów budżetu miasta na 2007 rok zgodnie z załącznikiem nr 3 do uchwały.

§ 4

Dokonuje się zwiększenia i przeniesienia wydatków budżetu miasta na 2007 rok zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały.

§ 5

Budżet miasta na 2007 rok po dokonanych zmianach wynosi:

DOCHODY 77.788.044,02 zł

WYDATKI 79.808.114,70 zł

i zamyka się deficytem w wysokości 2.020.070,68 zł .

§ 6

Załącznik nr 3a do Uchwały Nr IV-18/2007 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 26 stycznia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2007 rok pn. „Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2007 rok” otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.

§ 7

Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta .

§ 8

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.

Uzasadnienie do uchwały Rady Miejskiej

w sprawie zmian w uchwale Nr IV-18/2007 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 26 stycznia 2007 roku w sprawie uchwalenia

budżetu miasta Lęborka na 2007 rok

Załącznik nr 1

Zmniejszenie dochodów i wydatków o kwotę 50.000 zł wynika z porozumienia podpisanego ze Starostą w zakresie utrzymania dróg powiatowych .Kwota dotacji po wprowadzonych zmianach wynosi 100.000 zł.

Załącznik nr 2

Dokonuje się zwiększenia dochodów w dziale 750 o kwotę 41.185,28 zł z tytułu otrzymania środków z Unii Europejskiej stanowiących refundację wcześniej poniesionych wydatków na realizację projektu SusSET .O kwotę refundacji zwiększa się wydatki w rozdziale Promocja miasta na zakup materiałów i wyposażenia oraz pozostałe usługi.

Zwiększenie dochodów w dziale 801 rozdział 80104 o kwotę 1.000 zł wynika z otrzymania odszkodowania przez Przedszkole nr 10 za zerwany dach . Środki te przeznacza się na zakup materiałów i wyposażenia w tej placówce.

Dochody działu 926 zwiększa się o kwotę 5.200 zł z tytułu wpłaty za bilety wstępu na Ćwierćfinałowe Mecze Pucharu Polski Koszykówki Kobiet. Środki te przeznaczone zostaną na organizację imprez sportowych.

Załącznik nr 3

Dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 22.251 zł w dziale 600 rozdział 60016 z tytułu większych niż planowano w budżecie opłat za zajęcie pasa drogowego.

Zwiększa się dochody z tytułu gospodarki gruntami i nieruchomościami o kwotę 540.000 zł z tytułu przekształceń wieczystego użytkowania gruntu w prawo własności - zwiekszenie o 40.000 zł oraz z tytułu sprzedaży składników majątkowych o kwotę 500.000 zł.

W związku ze zmianą klasyfikacji budżetowej dochody zaplanowane ze sprzedaży materiałów przetargowych w wysokości 13.000 przenosi się do § 0690 - wpływy z różnych opłat.

Dochody działu 756 zwiększa się o kwotę 80.000 zł w tym z tytułu podatku od czynności cywilno-prwnych o 30.000 zł i z opłat za wpisy i zmiany w ewidencji działalności gospodarczej - 50.000 zł.

W dziale 758 zwiększeniu ulega plan dochodów z różnych rozliczeń finansowych o kwotę 40.000 zł .Zwiększenie to wynika z naliczenia kar umownych za nieterminowe wywiązywanie się z zawartych umów.

O kwotę 22.651 zł zmniejsza się subwencję równoważącą .Zmiany tej dokonuje się na podstawie decyzji Ministra Finansów.

W dziale 852 zwiększenie dochodów o kwotę 33.000 zł wynika z otrzymania za pośrednictwem Komornika wpłat od dłużników alimentacyjnych które zgodnie z ustawą w 50 % stanowią dochód gminy.

W związku ze zmianą umowy dzierżawy za korzystanie z urządzeń oczyszczalni ścieków przez MPWiK zasadnym jest zmniejszenie planowanych dochodów z tego tytułu o kwotę 450.000 zł . 0 200.000 zł zwiększono dochody ze sprzedaży składników majątkowych tj. części składowych oczyszczalni ścieków.

Załącznik nr 4

W dziale 600 dokonuje sie zwiększenia wydatków o kwotę 116.000 zł , w tym :

-poszerzenie i remont parkingów m.in. przy Al;.Wolności, ul.Krzywoustego, Armii Krajowej, Bieszki,Os.Sportowe, Przyzamcze,

-remont chodników m.in. ul.Pułaskiego,Malczewskiego, Łokietka, Plac Pokoje, Orlińskiego ,Wyszyńskiego,

-wykonanie wjazdów na posesje,

W dziale 700 dokonuje się zwiekszenia wydatków o kwotę 126.000 zł , w tym:

- II etap prac związanych z przygotowaniem pomieszczeń na świetlicę w budynku przy ul.Krzywoustego

- wykonanie chodnika na terenie stadionu przy ul. Kusocińskiego i remizie OSP przy ul.I Armii WP

- porządkowanie oraz rekultywacja terenu przy ul.Gierymskiego-Syrokomlii

- prace porządkowo-niwelacyjne terenu przy ul.Pułaskiego / była Kaflarnia/ przeznaczonego pod budownictwo mieszkaniowe

- realizację zadania inwestycyjnego pn.” budowa budynku komunalnego przy ul.Kellera i B.Westerplatte

W dziale 750 dokonuje się zwiekszenia wydatków o kwotę 12.000 zł na zakup kserokopiarki do Biura Rady Miejskiej oraz sprzętu komputerowego

W dziale 754 zwieksza się wydatki o kwotę 3.600 zł z przeznaczeniem na zakup paliwa dla Komendy Powiatowej Policji .

W dziale 801 dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 84.000 zł z przeznaczeniem na :

- adaptację pomieszczeń na strychu z przeznaczeniem na klasopracownie w Szkole Podstawowej nr 3 - 30.000 zł

- remont dachu budynku przedszkola nr 9 - 34.700 zł

- zakup 2 stołów do tenisa oraz osprzętu do piłki siatkowej / klasa sportowa/ Gimnazjum nr 2 - 12.000 zł

- wynajem hali przy Gimnazjum nr 2 oraz wynajem pomieszczeń w budynku przy ul. Krzywoustego na naukę języka ukraińskiego Gimnazjum nr 1 - 7.300 zł

W dziale 900 dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 71.000 zł z przeznaczeniem na :

- wycinkę i wyrwanie drzew pod inwestycję ul.Mostnika

- przebudowę wysokiego drzewostanu pod kątem zagrożenia wykrotów i usuwanie wywróconego drzewostanu po wichurach

- nasadzenia długookresowe sadzonek kwiatów

Dokonuje się przeniesienia wydatków w dziale 921 na kwotę 50.000 zł. i ma ona charakter porządkowy . Kwotę tą przenosi się do § 2720 Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie prac remontowych i konserwatorskich obiektów zabytkowych przekazane jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych z przeznaczeniem na :

- renowacja Ołtarza Głównego Kościoła Św.Jakuba Ap.- 30.000 zł

- remont dachu Kościoła pw NMP Królowej Polski - 20.000 zł

Dokonuje się zwiekszenia wydatków w dziale kultura fizyczna i sport o kwotę 30.000 zł , z przeznaczeniem na:

- Zakup namiotu i ławeczek - 10.000 zł

- zakup kajaków - 5.000 zł

- wyścigi kolarskie - 15.000 zł

Załącznik nr 5 stanowiący Wykaz zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji na 2007rok został uaktualniony o zmiany wprowadzone załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.

Uzupełniono zapis w dziale 600 o :

- utwardzenie drogi ul.Kossaka boczna/działka nr 76 obr.13/

- remont chodnika- ulica Chłopska

Wprowadzono zmiany w dziale 700 polegające na zwiekszeniu o kwotę 45.000 zł wydatków na realizację zadania - budowa budynku komunalnego przy ul.Kellera i B.Westerplatte.

W dziale 750 zwiekszono o kwotę 12.000 zł wydatki na zakup kseropiarki do Biura Rady Miejskiej oraz sprzętu kompterowego .

Dokonano przeniesienia wydatków między zadaniami w dziale 801

-uzbrojenie terenu boiska Gimnazjum nr 2 - zmniejszenie o 52.000 zł

-Boisko do piłki nożnej ze sztucznej nawierzchni przy Gimnazjum nr 2 w Lęborku” - zwiększenie o kwotę 52.000 zł.

Wprowadzono wydatki inwestycyjne w dziale 926 na kwotę 10.000 zł z przeznaczeniem na zakup namiotu i ławeczek.

5


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zal (ZIP, 20.54Kb) 2007-06-12 10:39:18 55
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Andrzej Karbownik

Data wytworzenia:
12 cze 2007

Osoba dodająca informacje

Andrzej Karbownik

Data publikacji:
12 cze 2007, godz. 10:39

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Karbownik

Data aktualizacji:
12 cze 2007, godz. 10:39