USUNIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW W WYPADKU, GDY WNIOSKODAWCĄ JEST WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI
USUNIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW W WYPADKU, GDY WNIOSKODAWCĄ JEST WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI
Podstawa prawna: art. 47 e ust. 2 ustawy z dnia 16 października 2001r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2001r. Nr 99, poz. 1079 z późniejszymi zmianami)
I.WYMAGANE DOKUMENTY:
,,Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku, gdy wnioskodawcą jest właściciel nieruchomości” – wg załącznika.
II.OPŁATY:
Opłata skarbowa:
-za wniosek – 5,00 zł
-za każdy załącznik – 0,50 zł
-za zezwolenie – 76,00 zł
III.TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
IV.JEDNOSTKA PROWADZĄCA:
Wydział Inwestycji i Funduszy UE (WI) Urzędu Miejskiego w Lęborku.
V.TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego * za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii UM). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.
*Opłata skarbowa:
-za odwołanie – 5,00 zł
-za każdy załącznik – 0,50 zł
VI.UWAGI:
1.Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2.W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
3.W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii urzędu lub sekretariacie wydziału (referatu) prowadzącego sprawę.
Podstawa prawna: art. 47 e ust. 2 ustawy z dnia 16 października 2001r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2001r. Nr 99, poz. 1079 z późniejszymi zmianami)
I.WYMAGANE DOKUMENTY:
,,Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku, gdy wnioskodawcą jest właściciel nieruchomości” – wg załącznika.
II.OPŁATY:
Opłata skarbowa:
-za wniosek – 5,00 zł
-za każdy załącznik – 0,50 zł
-za zezwolenie – 76,00 zł
III.TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
IV.JEDNOSTKA PROWADZĄCA:
Wydział Inwestycji i Funduszy UE (WI) Urzędu Miejskiego w Lęborku.
V.TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego * za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii UM). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.
*Opłata skarbowa:
-za odwołanie – 5,00 zł
-za każdy załącznik – 0,50 zł
VI.UWAGI:
1.Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2.W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
3.W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii urzędu lub sekretariacie wydziału (referatu) prowadzącego sprawę.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
usun dzwew przez wlasciciela (DOC, 36.00Kb) | 2003-07-20 11:31:06 | 84 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Andrzej Karbownik Data wytworzenia:
23 cze 2003
Osoba dodająca informacje
Andrzej Karbownik Data publikacji:
23 cze 2003, godz. 18:53
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Karbownik Data aktualizacji:
23 cze 2003, godz. 18:53